meetlat Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Ik heb dat eilandje gedownd en als ik 't in vc zet alles gaat goed en alles staat in de gta3.img geen fouten tot dat ik 't objeckt zie het is gwwn wit! hoe geef ik het kleur??? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Heb je wel een *.txd bestand gemaakt? En zo ja, dan heb je waarschijnlijk de verkeerde textures toegevoegd want hij zou het gewoon moeten doen . Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 (bewerkt) Ik heb dat eilandje gedownd en als ik 't in vc zet alles gaat goed en alles staat in de gta3.img geen fouten tot dat ik 't objeckt zie het is gwwn wit! hoe geef ik het kleur??? misschien heb je alleen "voorbeeld.dff" in gta3 img gezet en geen "voorbeeld.txd" er in gezet, of je mod is gewoon vaag Bewerkt: 4 september 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
Jorge_F Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Ik heb hem ook ff snel in Vice City gezet en bij mij doet hij het gewoon. Het ligt dus aan jou : Ik heb het eilandje naar .dff en .txd geconverteerd (VC BESTANDEN!!!). Je kan ze downloaden in de bijlage. LET OP! Dit eiland is door Bradley H. gemaakt, ik geef alleen de .dff, .txd en .col bestanden. Niet dat ik net alsof doe alsof het mijn eiland is. Het eiland is en blijft gemaakt door Bradley H. Bradley__s_simple_island_vc_files.rar Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Ik heb hem ook ff snel in Vice City gezet en bij mij doet hij het gewoon.Het ligt dus aan jou : Ik heb het eilandje naar .dff en .txd geconverteerd (VC BESTANDEN!!!). Je kan ze downloaden in de bijlage. LET OP! Dit eiland is door Bradley H. gemaakt, ik geef alleen de .dff, .txd en .col bestanden. Niet dat ik net alsof doe alsof het mijn eiland is. Het eiland is en blijft gemaakt door Bradley H. dat eiland ziet er leeg uit,, kan je daar iets? Reageren
Jarno Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Ja je kan er iets opbouwen Reageren
meetlat Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) Nee kijk ik heb echt alle files er in (gta3.img) en tog is ie wit ooh ik weet het misschiem al de afbeeldingen in de txd waren jpg zou dat de fout zijn ja he Bewerkt: 9 september 2005 door meetlat Reageren
meetlat Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 gvd ik heb ook is die andere gedownload en die geeft zelfs een error bij 't laden :s Reageren
Jorge_F Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) Wat lukt er dan niet? Zie je je object wil in MooMapper? Bewerkt: 9 september 2005 door Jorge_F Reageren
meetlat Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 nou stap 1. Ik maak alles zoals in de tut. 2. ik sla op als 3ds. 3. Ik maak een .dff en een .x 4. Ik maak van de .x een .col 5. Ik pas de .col aan 6. Ik maak de txd aan. 7. Ik zet alles in moomaper en maak een colverwijzing in gta_vc.dat 8. Ik steek me cd in me cd-rom drive 9. Ik start het spel 10. Ik ga naar m'n objeckt 11. Het is wit zoals hieronder als je goed ziet ps: Ik heb ook maar van elks 1 staan in de gta3.img dus maar 1 eiland.dff en 1 eiland.txd Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 mmm raar ik weet niet veel van modden maar bij mij lukt het altijd wel Reageren
meetlat Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 nou graag hulp van een ervaren iemand... Reageren
Jorge_F Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Ik weet iets beters, van uitleg worden we blijkbaar niks wijzer. Upload via rapidshare even jou .txd, .dff en .col bestanden dan kijk ik wel ff wat je fout doet . Reageren
meetlat Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2005 (bewerkt) Ik weet iet beter voeg me toe op msn Stuur maar pb Bewerkt: 13 september 2005 door meetlat Reageren
meetlat Geplaatst: 13 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Na een tijdje eindeloos knoeien ben ik op iets gestuitert wat misschiem 't probleem is, In moomapper koos ik me objeckt en klikte op texture display en bij alpha staat er false kan het dat zijn ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.