Jump to content

Objeckt is wit in vc

Recommended Posts

Geplaatst:
Na een tijdje eindeloos knoeien ben ik op iets gestuitert wat misschiem 't probleem is, In moomapper koos ik me objeckt en klikte op texture display en bij alpha staat er false kan het dat zijn ?

Je moet niks aanvinken wat niet in de tutorial staat.

Maar ik denk niet dat dat bij jou het probleem is, het object heeft geen Alpha dus is het logische dat het false is.

Probeer de nieuwste versie of gebruik je die al ?,

Ik zal de volgende keer een auto installer erbij doen...,

In moomapper is hij dus niet wit ?

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• meetlat

15

• Jorge_F

7

• Big-Bear

3

• Cpt.Pinguin

2

Geplaatst:

ik heb een vermoeden licht omdat je met de col hebt lopen kloote.

5. Ik pas de .col aan

moet je allers het zelfde doen zonder de coll aan te passen kijken of dat lukt. :cya:

Geplaatst:
Gebruik je de textures van sketchup zelf, zoja, die werken nooit ingame, je moet daarvoor andere gebruken ;)

Ze kunnen het wel doen :t .

Geplaatst:
Gebruik je de textures van sketchup zelf, zoja, die werken nooit ingame, je moet daarvoor andere gebruken ;)

Dude, het is mijn eiland :bonk:

Daar komt al een goed werkende TXD,DFF,COL bij...,

replace de TXD eens, of beter, replace alles.

Geplaatst:

Dude, het is mijn eiland :bonk:

Daar komt al een goed werkende TXD,DFF,COL bij...,

replace de TXD eens, of beter, replace alles.

En ik heb hem al die TXD en DFF en COL bestanden gegeven, kijk maar op de 1e pagina.

Nog doet hij het niet :?.

Het is dus overduidelijk dat hij wat fout doet in de MooMapper!

Geplaatst:

GVD ik heb die download die er bij staat ook al eens geprobeert ! en daar zit zelfs geen txd bij volgens mij

Geef de goede link dan eens aub.

Geplaatst:
GVD ik heb die download die er bij staat ook al eens geprobeert ! en daar zit zelfs geen txd bij volgens mij

Geef de goede link dan eens aub.

Doe relaxed man! Niet schelden!

Kijk in dit topic op de eerste pagina. Dan heb ik een post gemaakt met een plaatje van het eiland.

Daaronder zie je een bijlage, daar moet je op klikken om de txd, dff en col bestanden te downloaden.

Dus hier is het in screen:

screen1632eo.jpg

De link staat in het oranje gemarkeerde gedeelte, dus als je in mijn post kijkt moet je daar klikken!

Geplaatst: (bewerkt)

Weet je ik zal gwwn dat andere wel nemen maar dan heb ik toch nog een vraag op de screen ligt dat midden in zee hoe maak jij je vc zo groot :s naa een tijdje draai je tog terug door die muur of wat 't ook is

want mijn spel crasht bij 't laden omdat het te groot is vermoed ik en kleiner maken lukt me ook niet

Bewerkt: door meetlat
Geplaatst:
Weet je ik zal gwwn dat andere wel nemen maar dan heb ik toch nog een vraag op de screen ligt dat midden in zee hoe maak jij je vc zo groot :s naa een tijdje draai je tog terug door die muur of wat 't ook is

want mijn spel crasht bij 't laden omdat het te groot is vermoed ik en kleiner maken lukt me ook niet

Ik heb hem gewoon bij het strand gemapt, rechts in Vice City.

En nog een vraagje aan jou: wil je niet meer dubbelposten?

Geplaatst:

Hier ook al ik zech 1 keer (ik wil hier geen ruzie door krijgen dat ik weer scheld maar) ik zeg 1x GVD en dan die dubbelpost vind ik ook niet ik ben al vaak gekickt op forums vanwege dubbelpost en nu gebruik ik speciaal steeds de edit knop :s en nog zeggen ze dat ik dubbelpost is dat omdat ik eens 2 berichten achter elkaar post op lange termijn ofzo :s

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...