Bradley H. Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Na een tijdje eindeloos knoeien ben ik op iets gestuitert wat misschiem 't probleem is, In moomapper koos ik me objeckt en klikte op texture display en bij alpha staat er false kan het dat zijn ? Je moet niks aanvinken wat niet in de tutorial staat. Maar ik denk niet dat dat bij jou het probleem is, het object heeft geen Alpha dus is het logische dat het false is. Probeer de nieuwste versie of gebruik je die al ?, Ik zal de volgende keer een auto installer erbij doen..., In moomapper is hij dus niet wit ? Reageren
meetlat Geplaatst: 15 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2005 In moomapper is het ook wit en ingame ook en ik gebruik moomapper 0.9.0.0 Reageren
gangster28 Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 ik heb een vermoeden licht omdat je met de col hebt lopen kloote. 5. Ik pas de .col aan moet je allers het zelfde doen zonder de coll aan te passen kijken of dat lukt. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Gebruik je de textures van sketchup zelf, zoja, die werken nooit ingame, je moet daarvoor andere gebruken Reageren
meetlat Geplaatst: 17 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2005 1. Ik heb geleerd dat je de .col moet aanpassen naar street ofzo 2. Het is een objeckt van 3ds max 7. Reageren
Wauzie Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Gebruik je de textures van sketchup zelf, zoja, die werken nooit ingame, je moet daarvoor andere gebruken Ze kunnen het wel doen . Reageren
Bradley H. Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Gebruik je de textures van sketchup zelf, zoja, die werken nooit ingame, je moet daarvoor andere gebruken Dude, het is mijn eiland Daar komt al een goed werkende TXD,DFF,COL bij..., replace de TXD eens, of beter, replace alles. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Gebruik je de textures van sketchup zelf, zoja, die werken nooit ingame, je moet daarvoor andere gebruken Dude, het is mijn eiland Daar komt al een goed werkende TXD,DFF,COL bij..., replace de TXD eens, of beter, replace alles. En ik heb hem al die TXD en DFF en COL bestanden gegeven, kijk maar op de 1e pagina. Nog doet hij het niet . Het is dus overduidelijk dat hij wat fout doet in de MooMapper! Reageren
meetlat Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2005 GVD ik heb die download die er bij staat ook al eens geprobeert ! en daar zit zelfs geen txd bij volgens mij Geef de goede link dan eens aub. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 GVD ik heb die download die er bij staat ook al eens geprobeert ! en daar zit zelfs geen txd bij volgens mijGeef de goede link dan eens aub. Doe relaxed man! Niet schelden! Kijk in dit topic op de eerste pagina. Dan heb ik een post gemaakt met een plaatje van het eiland. Daaronder zie je een bijlage, daar moet je op klikken om de txd, dff en col bestanden te downloaden. Dus hier is het in screen: De link staat in het oranje gemarkeerde gedeelte, dus als je in mijn post kijkt moet je daar klikken! Reageren
meetlat Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Dat iseen ander eiland zie je dat dan niet Reageren
meetlat Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) Weet je ik zal gwwn dat andere wel nemen maar dan heb ik toch nog een vraag op de screen ligt dat midden in zee hoe maak jij je vc zo groot :s naa een tijdje draai je tog terug door die muur of wat 't ook is want mijn spel crasht bij 't laden omdat het te groot is vermoed ik en kleiner maken lukt me ook niet Bewerkt: 18 september 2005 door meetlat Reageren
Jorge_F Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Weet je ik zal gwwn dat andere wel nemen maar dan heb ik toch nog een vraag op de screen ligt dat midden in zee hoe maak jij je vc zo groot :s naa een tijdje draai je tog terug door die muur of wat 't ook iswant mijn spel crasht bij 't laden omdat het te groot is vermoed ik en kleiner maken lukt me ook niet Ik heb hem gewoon bij het strand gemapt, rechts in Vice City. En nog een vraagje aan jou: wil je niet meer dubbelposten? Reageren
meetlat Geplaatst: 24 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Hier ook al ik zech 1 keer (ik wil hier geen ruzie door krijgen dat ik weer scheld maar) ik zeg 1x GVD en dan die dubbelpost vind ik ook niet ik ben al vaak gekickt op forums vanwege dubbelpost en nu gebruik ik speciaal steeds de edit knop :s en nog zeggen ze dat ik dubbelpost is dat omdat ik eens 2 berichten achter elkaar post op lange termijn ofzo :s Reageren
meetlat Geplaatst: 26 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Het crasht echt hoor zelfs als ik hem links map in vc hoe maak ik vc groter dan ???? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.