Big-Bear Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Het kan door dit komen: -Dan heeft je object te veel poly's -Je hebt je colverwijzing niet goed gemaakt -Je hebt je coll gekopieert in plaats van geknipt, en nu heb je er 2 Voorderest weet ik het dan ook niet Veel succes Reageren
meetlat Geplaatst: 30 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Maar 't is een download da kan gwwn ni aan poly liggen en ik dubble chek voor ik col en dff enzo doe. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Dan kan je gewoon niet mappen, heb je wel je textures uit 3ds, heb je ze wel in de GTA3.IMG gedaan. Voorderset weet ik ook t nie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.