nickerr Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 ik ging een keer in ammunation bleubarry en toen ging ik er de rechter deur in toen ik er uit wou moest ik de linker deur nemen en toen kwam ik er aan de rechter kant uit Reageren
Little Mister Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Wat?!?!? De Ammunation in BlueBerry heeft toch geen 2 deuren? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Ik dacht ook dat er maar 1 deur was, maar oke. Misschien bedoel je wel een dubbele deur. Ik denk dat het gewoon een foutje is. Een heel klein foutje. Reageren
Stino Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Dit is vast een bug, ik heb ook wel eens dat ik dan ineens in een wart gat val, en dan blijft hij maar vallen Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Haha heb ik ook wel eens gehad Stino..dan valt ie en dan staat ie er opeens weer lol Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.