revealed Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Weet iemand waar de garage van Madd Dogg's Mansion is. Ik heb gehoord dat hij er wel is maar ik heb hem nog steeds nie gevonden Reageren
Flame^ Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Weet iemand waar de garage van Madd Dogg's Mansion is. Ik heb gehoord dat hij er wel is maar ik heb hem nog steeds nie gevonden Madd Dogg's Mansion heeft geen garage. Er staan wel 3 garagedeuren maar die willen dus nooit open. Die staan er dus alleen maar voor de sier . Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 En mocht je daar in de buurt toch willen stallen, het huis áchter de Madd Dogg Mansion is te koop en heeft wél een garage. Reageren
Darth Vader Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Je krijgt mad dog smansion toch ook. Reageren
Jowx Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 (bewerkt) Je krijgt mad dog smansion toch ook. Ja, je verovert hem tijdens de missie ''A Home in the Hills''. maar ook dan gaan de garagedeuren niet open jowx Bewerkt: 4 september 2005 door jowx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.