laurenss Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 ik heb een klein probleempje: ik had san andreas al eens uitgespeeld en ik had dat opgeslagen. maar ik wou de missies nog een sdoen en dus begon ik een nieuw spel, maar per ongeluk heb ik dat opgeslagen over mijn oud spel en nu moet ik dus helemaal opnieuw beginnen... (niet dat dat zo erg is, maar nu duurt het weer zo lang ere ik kan vliegen en zo...) is er een manier waarop ik mijn oud spel kan terugkrijgen?? Reageren
MarcN Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Nee, daar is geen manier voor. Je kunt wel een 100% save-game downloaden op www.gtagames.nl Reageren
Gunslinger Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 En maak in het vervolg een backup. Dat is een kopie van een origineel bestand. Als het origineel kwijt raakt of beschadigt, kun je altijd de reserve nog gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.