mrtuning Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 neon light onder de dune ??????? ik verfde hem alleen Reageren
SWYV Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 is dat alleen bij Dune?? of ook bij alle auto's??? zo ja, dan heb jij of iemand anders gemodden zodat er kleuren onder voertuigen kun zien Reageren
mrtuning Geplaatst: 4 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2005 (bewerkt) ALLEEN DE DUNE Bewerkt: 4 september 2005 door tomiboy Reageren
maarte41 Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Dat was mij een paar dagen geleden ook al opgevallen, ik denk dat het gewoon de lichten zij die fout ingestelt zijn en naar achter schijnen. Als je botst totdat er noch maar één licht brand is het weer normaal. Reageren
Tjapie Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Het lijkt me idd meer een foutje van de lichten, ipv dat ze dr neonverlichting onder doen Sowieso zou ik als maker van SA eerder neon doen onder een van de auto's van Wheel Arch Angels, ipv onder een vrachtwagen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.