bobbelzz Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Heey, Ik kom niet verder bij Life's A Beach.. Zo irritant ik haat dat dansen ik doe iets verkeerd maar weet niet wat Kan iemand mij tips geven ?? Bobbelzz Reageren
Gunslinger Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Je kan je savegame (als je SA op de PC hebt) in het Savegame Aanvraag Topic zetten. Dan doet iemand anders 'm voor je. Als je dat nu doet, doe ik 'm wel even. Anders zou je altijd nog even in de walkthrough kunnen kijken! Greetz, Gunslinger Reageren
MarcN Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Kijk eens in de faq: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...on&inhoud=LS_E1 Je kunt natuurlijk ook een save-game aanvraag doen. Reageren
bobbelzz Geplaatst: 4 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Ik zal ut nog un paar keer proberen.. Anders doe ik wel savegame aanvraag (zitten wel heel veel cheats in ) Reageren
Froodooo Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Hey bobbelzz, Voor tips kun je voortaan beter de Zoekfunctiegebruiken, want ik weet zeker dat je dan ook heel veel vind over de missie 'Life's a Beach'. Veel plezier nog op het forum. Reageren
rick15465 Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Froodoo de zoekfunctie werkt niet Reageren
Silverwing Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Bij mij werkt de Zoekfunctie wel. Maar het lijkt me duidelijk, er zijn zeker al 100en topics van Life's A Beach, de Walktrough en de Zoekfunctie is er nog altijd. Laat dit topic maar rusten. Reageren
stefan0077 Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Sorry hier moest ik even wat op zegge zoveel mogelijk in dans clubs oefenen en je kan het deed ik ook ok laat nu maar rusten Reageren
P-Jamma Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Sorry hier moest ik even wat op zegge zoveel mogelijk in dans clubs oefenen en je kan het deed ik ook ok laat nu maar rusten Tja, maar je hebt mensen die er egt niet goed in zijn he... Dus daarvoor is het wel handig om een Save Game te doen Da's zo gebeurd... Reageren
Damos Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 (bewerkt) je moet het met pijltjes doen welke in het rondje komt aan klikken werkt het niet. Dan moet je een save aan vragen of veel oefenen sorry heb de post van silverwing niet gezien Bewerkt: 14 september 2005 door Shin Chan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.