Mixpower Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Hey, hoe kan ik trailer ontkoppelen van een vrachtwagen ? want het lukt me niet Reageren
Jowx Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 (bewerkt) hey, Daar is geen speciale knop voor. Je kan hem los krijgen door een hele scherpe bocht te maken jowx Bewerkt: 4 september 2005 door jowx Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Alleen met "scharen", zoals dat in vaktermen heet, kun je de achterkant er weer afkrijgen. Dat houdt dus gewoon in dat je de aanhanger onder een hoek van meer dan 90 graden op het bestuurdersgedeelte zet, en dan achteruit rijden. Scherpe bochten werken ook, maar dit levert gegarandeerd succes. Reageren
mvdlit Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 als je een scherpe bocht maakt dan moet je niet te hard rijden want dan kantelt je je aanhanger. heb ik een aantal keren gehad Reageren
.Sharingan Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 (bewerkt) wat hun hierboven zeggen :'D :'D maar ik zie dat je Nieuw bent er zit een knop rechtsboven met de naam : SEARCH gebruik die ook voordat je een Topic opent Want hier zijn een HELEboel topics over (ook ene van mij) Ik doe het zelf ook niet zo vaak maar de laatste tijd maak ik geen topics meer aan veel Plezier hier op het forum MET de nieuwe super snelle Server :'D Bewerkt: 5 september 2005 door WhoopDiDoo Reageren
Studio Salamanca Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 heb hier zelf pasgeleden ook nog een topic over aangemaakt, toen kreeg ik het advies om gewoon achteruit te rijden en dan opeens een scherpe bocht te maken, zodat die oplegger dwars komt te staan en dan "knapt" ie er vanzelf wel vanaf Reageren
JelleVD Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 je kunt ook een hoge jump maken Reageren
Giorgo Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Ja dan vliegt hij eraf. Het antwoord op de vraag is gegeven dus laat dit best rusten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.