Godrax Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Dat is ook waar: gangsta: kijk eens op je moederbord ofdat er nog ddr sloten beschikbaar zijn. Anders kun je ook als je iemand kent die iets van computer kent die eens laten komen en vragen elke je nu juist nodig heeft, of je nog ddr sloten hebt en ofdat je moederbord dat wel aankan Reageren
Gangsta Geplaatst: 7 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2005 (bewerkt) Ik zag dat ik een ddr van 133 Mhz had.. Dan werkt het zeker niet toch? Bewerkt: 7 september 2005 door Gangsta Reageren
Godrax Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Wel probeer telkens die mhz te verlagen (per 10 mhz) tot het probleem gestopt is. Reageren
little_fragger Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 hallo qoute Kijk maar. Er zit wel AGP 4x op, maar de meeste videokaarten ondersteunen alleen 8x AGP. als een videokaart 8x agp ondertseunt ondersteunt die ook 4 x dat maakt niks uit Reageren
Bradley H. Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 halloqoute Kijk maar. Er zit wel AGP 4x op, maar de meeste videokaarten ondersteunen alleen 8x AGP. als een videokaart 8x agp ondertseunt ondersteunt die ook 4 x dat maakt niks uit Geef eens al je specs..., dan kunnen we je beter helpen. Met elke keer 1 detail schieten we niks op Reageren
Jorge_F Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Ik zag dat ik een ddr van 133 Mhz had..Dan werkt het zeker niet toch? Nou 133Mhz is best wel weinig ja . Maar zoals Bradley al zei: Geef eens al je specs..., dan kunnen we je beter helpen. Reageren
Gangsta Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Hier zijn mijn specs: 2.0 Ghz 256 MB RAM Harddisk: 37.2 GB groot 64 MB Videokaart Windows XP Home Edition Service Pack 2 Versie 2002 Plaatjes van hele systeem: Plaatje 1 Plaatje 2 Plaatje 3 Plaatje 4 Plaatje 5 Plaatje 6 Sorry als ik te laat ben met deze post! GTA Vice City, en GTA III, deden het op deze PC wel. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Op de verpaking staat +384 MB RAM. Dus misschien dat dat een beetje te weinig is. Als je 512 hebt is het goed. Videokaart 64 MB dat is ook wel goed. Althans volgende minimale systeemeisen. Alleen een ding je zit er wel heel krap tegenaan. Reageren
Gangsta Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Op een ander Gtaforum zeiden ze dat ik over de minimale systeemeisen 'gehaald' heb. 256 MB RAM willen ze ook voor minimale eisen + 64 mb videokaart. Dus weet ik het helemaal niet meer. Reageren
Dizzee Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Heb ff op het doosje van mijn sa gekeken. Minimale vereisten: - 1 ghz Intel Pentium 3 of AMD Athlon processor, 256 mb ramb - 64 MB grafische kaart met directX9-compatible drivers. Aanbevolen vereisten: - Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor(of beter), 384(+) MB Ramb - 128 MB grafische kaart met Directx9-compatible drivers. Die andere hadden gelijk. Je zou met jouw systeem sa moeten kunnen spelen. Maar ik stel voor om wat meer geheugen bij te kopen. 256 MB Ramb ofzo. Reageren
Ikkes Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 hij zou het inderdaad moeten kunnen draaien. maar er zitten wel ene paar knel puntjes: Je videokaart kan problemen gaan geven Je gegeugen kan je parte gaan spelen oplossingen: Goede directx 9 compaitable kaart kopen (Gforce 6 series) 256 mb geheugen kopen Veel succes en als je Sa koopt veel plezier ermee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.