D-Square Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Hey, ik heb in Los Santos een paar winkels opgezocht (Victim en nog iets..) Die heb ik gevonden, maar er stond niet zo'n geel ding voor. Moet je dan iets doen om daar naar binnen te kunnen ofzo? Cam Reageren
Joriz Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Kijk is in onze walkthrough daar staat waar alle winkels zijn. Bij de missies staat ook wanneer je wat unlocked. Gebruik ook is de zoekfunctie in dit forum. Dan kom je ook al heel veel tegen. Reageren
Jowx Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Hey, ik heb in Los Santos een paar winkels opgezocht (Victim en nog iets..)Die heb ik gevonden, maar er stond niet zo'n geel ding voor. Moet je dan iets doen om daar naar binnen te kunnen ofzo? Cam die gaan open nadat je een bepaalt aantal missies hebt uitgespeeld hoeveel missies weet ik niet. jowx Reageren
Flame^ Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 (bewerkt) Hey, ik heb in Los Santos een paar winkels opgezocht (Victim en nog iets..)Die heb ik gevonden, maar er stond niet zo'n geel ding voor. Moet je dan iets doen om daar naar binnen te kunnen ofzo? Cam Ja, je moet in verschillende eilanden al geweest zijn . - SubUrban, Binco en Prolaps gaan open als je in LS bent - Zip gaat open als je in SF bent - Victim gaat open als je in LV bent - Didier Sachs gaat open als je opnieuw in LS bent. Er waren aardig wat mensen me voor Bewerkt: 4 september 2005 door Big Smoke Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.