unreal Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 heey ik heb de psp [as gelocht. maar ik snap niet hoe je muziek enzo erop meot zetten. wie weet hoe je dat meot doen. als ik de stick erin duwt en muziek in de map psp zet . krijg ik nisk bij muziek. heb ook al een mzuiek map aangemaakt heltyp ook niet. wie kan me helpen Reageren
Joriz Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Lees de handleiding is die zit er niet voor niets bij! Reageren
ThOmAsZ Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Je moet de memorystick eerst Formateren via de PSP, dan komen er van zelf MUSIC en PHOTO's mappen. Reageren
Benjamin Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Je moet de memorystick eerst Formateren via de PSP, dan komen er van zelf MUSIC en PHOTO's mappen. maar geen films mappen maar hoe moet je die dan erop zetten??? en de handlleiding kan ik niet lezen want die is chinees Reageren
Joriz Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Lijkt me sterk dat je een Chinese handleiding hebt Ga is heel snel een echte PSP kopen inplaats van een neppe notPortablePrayStation of hoe jouw Chinese ding ook heet. BTW. De handleiding is ook gewoon te vinden op de Sony Playstation website Reageren
djaa Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Je moet de memorystick eerst Formateren via de PSP, dan komen er van zelf MUSIC en PHOTO's mappen. maar geen films mappen maar hoe moet je die dan erop zetten??? en de handlleiding kan ik niet lezen want die is chinees heb je hem over laten schippen??? Reageren
Benjamin Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Lijkt me sterk dat je een Chinese handleiding hebt Ga is heel snel een echte PSP kopen inplaats van een neppe notPortablePrayStation of hoe jouw Chinese ding ook heet. BTW. De handleiding is ook gewoon te vinden op de Sony Playstation website Ik heb wel een chineese handleiding, want ik had hem al veel eerder (UIT HONG KONG) en daar praten ze nu eenmaal chinees... Reageren
joep Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Lijkt me sterk dat je een Chinese handleiding hebt Ga is heel snel een echte PSP kopen inplaats van een neppe notPortablePrayStation of hoe jouw Chinese ding ook heet. BTW. De handleiding is ook gewoon te vinden op de Sony Playstation website sjonge jonge, dat hij een chinese handleiding heeft, wil toch nog niet betekenen dat hij een neppe PSP heeft?? Reageren
djaa Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Lijkt me sterk dat je een Chinese handleiding hebt Ga is heel snel een echte PSP kopen inplaats van een neppe notPortablePrayStation of hoe jouw Chinese ding ook heet. BTW. De handleiding is ook gewoon te vinden op de Sony Playstation website sjonge jonge, dat hij een chinese handleiding heeft, wil toch nog niet betekenen dat hij een neppe PSP heeft?? weet ik maar ik vroeg het gewoon en ik zelf heb een duits handleiding (omdat ik in duitsland woon) en mijne is ook niet nep Reageren
ThOmAsZ Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Gebruik X-oom Movies on psp om films op je psp te zetten, die zet het dan automatisch om naar een Mp4 formaat op je psp. Reageren
djaa Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Gebruik X-oom Movies on psp om films op je psp te zetten, die zet het dan automatisch om naar een Mp4 formaat op je psp. en waar staat dat???? Reageren
ThOmAsZ Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Moet je kopen voor €29.95 ofzo bij een gameshop. Of Googlen en dan kun je wel ergens een trial version downloaden. Reageren
Joriz Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 BTW. De handleiding is ook gewoon te vinden op de Sony Playstation website Ik quote mezelf maar effe! De handleiding kan je gewoon downloaden op het web .... Reageren
djaa Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Moet je kopen voor €29.95 ofzo bij een gameshop. Of Googlen en dan kun je wel ergens een trial version downloaden. maar als ik de psp aan mijn pc aansluit krijg ik ook iets van software Reageren
ThOmAsZ Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 oh vaag Bij mij herkend Windows Xp gewoon de psp als een draagbare verwisselbare schijf. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.