djaa Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 oh vaag Bij mij herkend Windows Xp gewoon de psp als een draagbare verwisselbare schijf. bij mij ook maar ik krijg een soort software te zien Reageren
Goliat Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 heey ik wil heel graag een PSP maar ik zag in een een programma dat PSP op den duur dode pixels krijgt, in hoe verre is dat waar?? Reageren
DonGRAAFSCHAP Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Lijkt me sterk dat je een Chinese handleiding hebt Ga is heel snel een echte PSP kopen inplaats van een neppe notPortablePrayStation of hoe jouw Chinese ding ook heet. BTW. De handleiding is ook gewoon te vinden op de Sony Playstation website je kunt hem best alleen chinees hebbe daar is ie met vs gelijk uitgekme Reageren
MadMike Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 (bewerkt) heey ik wil heel graag een PSP maar ik zag in een een programma dat PSP op den duur dode pixels krijgt, in hoe verre is dat waar?? ligt eraan hoe er mee omgaat maar het valt wel mee met die dode pixels en volgens mij hoef je geen progamma hebben om mp4 bestanden over te zetten als het goed is maakt die progamma de bestanden in psp formaat Bewerkt: 17 september 2005 door MadMike Reageren
djaa Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 oh vaag Bij mij herkend Windows Xp gewoon de psp als een draagbare verwisselbare schijf. ik heb gevonden hoe het moet maar ik denk jullie ook zo niet pm me maar dan stuur ik je terug hoe dat moet Reageren
Insane Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 volgens mij kan je niet zo makkelijk films er op zetten, want in de winkel verkopen ze nl. UMD movies, en als je zelf een film er op zou zetten zouden ze die films niet verkopen. Reageren
djaa Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 volgens mij kan je niet zo makkelijk films er op zetten, want in de winkel verkopen ze nl. UMD movies, en als je zelf een film er op zou zetten zouden ze die films niet verkopen. je kan wel makkelijk films op zetten zo'n kleine zoals wat je bij de leukste thuis ziet kan je wel er op zetten of koop een grotere kaart dan kan je wel films op zetten maar dan heb je wel films zonder main menu Reageren
Insane Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 dat gaat denk ik niet lukken, volgens mij is de grootste memory stick 1 gb en vaak zijn films wel wat groter dan dat Reageren
djaa Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 dat gaat denk ik niet lukken, volgens mij is de grootste memory stick 1 gben vaak zijn films wel wat groter dan dat daar heb je gelijk in maar ik heb 2sticks van 1gb en een van 32mb ik verdeel gewoon die films op die drie sticks en als er een afgelopen is dan duw ik gewoon een andre in Reageren
ThOmAsZ Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Het grootste wat ik heb gezien ergens was 4 Gig. Maar die was dan ook zo'n € 550, ik denk niet dat iemand die zou kopen. In ieder geval zijn ze er ook van 2 Gig, die zijn zo'n €250. Reageren
djaa Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Het grootste wat ik heb gezien ergens was 4 Gig. Maar die was dan ook zo'n € 550, ik denk niet dat iemand die zou kopen. In ieder geval zijn ze er ook van 2 Gig, die zijn zo'n €250. heb nog nooit een kaart gezien voor de psp met 4gb Reageren
Insane Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 (bewerkt) dat gaat denk ik niet lukken, volgens mij is de grootste memory stick 1 gben vaak zijn films wel wat groter dan dat daar heb je gelijk in maar ik heb 2sticks van 1gb en een van 32mb ik verdeel gewoon die films op die drie sticks en als er een afgelopen is dan duw ik gewoon een andre in dat is wel handig ik heb trouwens ook nog nooit een kaart gezien voor de psp met 4gb Bewerkt: 29 september 2005 door Insane Reageren
djaa Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 dat gaat denk ik niet lukken, volgens mij is de grootste memory stick 1 gben vaak zijn films wel wat groter dan dat daar heb je gelijk in maar ik heb 2sticks van 1gb en een van 32mb ik verdeel gewoon die films op die drie sticks en als er een afgelopen is dan duw ik gewoon een andre in ik heb ook nog nooit een kaart gezien voor de psp met 4gb dat is wel handig ik heb gevraagd naar een andere forum en hun zijde dat bestaat niet het hoogste is 1gb hoger is er niet Reageren
ThOmAsZ Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 ik heb gevraagd naar een andere forum en hun zijde dat bestaat niethet hoogste is 1gb hoger is er niet Dus wel: Mss heb ik die 4 gig verward met een ander kaartje Reageren
djaa Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 ik heb gevraagd naar een andere forum en hun zijde dat bestaat niethet hoogste is 1gb hoger is er niet Dus wel: Mss heb ik die 4 gig verward met een ander kaartje van waar heb je die plaatje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.