Thabit Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2004 Coolio - Gangsta's Paradise is de enige die ik ken van dat rijtje! :rolleyes: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2004 Huhh???? :huh: :huh: , Ik ken ze allemaal, nee toch niet maar .....ken er 2 niet .....Coole sountrack!!! B) Reageren
liltuner Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2004 ja vooral dr dre en vanilla ice zijn relaxt Reageren
Tim14 Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2004 eigenlijk moet er wel rap in komen want dat pastsuper erg bij het spel ik denk dat je ook zelf mischien een beetje kan rappen enzo dat zal wel cool zijn Reageren
liltuner Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 hahaha,het kan wel ja en met dat patserige kan je ook met je auto op en neer bouncen en chicks meeneme Reageren
The Outlaw Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 "a new way to impress the ladies" Dit word overuren maken bij de hoeren, kan dan beter een bouncende Limo nemen Reageren
Tim14 Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 maar weer ff ontopic: zouden er ook oude radiostations uit vice city of heel mischien zelfs gta 3 terug komen zoals mischien vrock? Reageren
D-Evil Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 En 50 cent dan ? die zou ook een soundtrack maken en justin timberlake ook :o En g-unit (met a.o. 50 cent) is te gek Reageren
Chi Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 En 50 cent dan ? die zou ook een soundtrack maken en justin timberlake ook :oEn g-unit (met a.o. 50 cent) is te gek Dude, please. 50 Cent was in die tijd nog gewoon Curtis Jackson en Justin was zich net aan het voorbereiden met *N'sync. Ken ze allemaal. Goede nummers, hoewel "Brenda's got a baby" of "Keep your head up" er ook wel in mocht... Reageren
Gta Gangsta Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 dit is best wel oud, het is al heel lang bekend dat die nummers erin komen Reageren
The Godfather Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 Justin was zich net aan het voorbereiden met *N'sync. ja hahah wou net zeggen.... justin in SA hell no <_< Reageren
Lantyz Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 maar weer ff ontopic: zouden er ook oude radiostations uit vice city of heel mischien zelfs gta 3 terug komen zoals mischien vrock? Nee. Ik weet bijna zeker dat ze dat niet doen. Wel zullen er waarschijnlijk weer soortgelijke programma's komen (bijvoorbeeld zo'n übermelig praatprogramma). Reageren
liltuner Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 nou,wie weet hadden ze al een single Reageren
The Outlaw Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 Zou wel leuk zijn als sommige stations weer terug komen bv. Lazzlow die man was echt keigoed die gast wil ik ceker terug zien!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.