The Outlaw Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 B) 2pac, die hoort er zeker in, die mag gewoon niet ontbreken :angry: Net als Notorious B*I*G die gast hoort er in :lol: Reageren
Yohan Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 ik vind uit underground Party up van DMX goed maar die zal er wel niet inkomen omdat die uit deze tijd komt en niet uit de jaren '90 helaas. Jah anders had ik ff gevote voor Get Low.. B) Reageren
Melchior Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 Bedoel je ''Lay Low''? Die zou ik wel als soundtrackie gewild hebben, dat nummer is echt dik.! Alleen de tekst past niet echt bij SA denk ik. Reageren
djvinnie Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 En 50 cent dan ? die zou ook een soundtrack maken en justin timberlake ook :oEn g-unit (met a.o. 50 cent) is te gek Dude, please. 50 Cent was in die tijd nog gewoon Curtis Jackson en Justin was zich net aan het voorbereiden met *N'sync. Ken ze allemaal. Goede nummers, hoewel "Brenda's got a baby" of "Keep your head up" er ook wel in mocht... En Changes dan?? Of wat dacht je van In da CLub van 50 cent als je ergens in ene lcub staat Reageren
The Godfather Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 In da CLub van 50 cent Begin jaren 90 bestond dat lied nog niet hoor :blink: Bedoel je ''Lay Low''? nee Get Low - van Lil Jon Reageren
liltuner Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 is dat niet dat liedje van need for speed underground? ow oeps ga ik weer offtopic ff ontopic,als ik weet wel liedje dat ook alweer is past die er goed in Reageren
The Outlaw Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 is dat niet dat liedje van need for speed underground?ow oeps ga ik weer offtopic ff ontopic,als ik weet wel liedje dat ook alweer is past die er goed in denk niet dat MR LIL JOHN er al in die tijd mee bezig was met de rap, waarschijnlijk wel maar niet zo bekend, en R* neemt waarschijnlijk alleen bekende nummers B) Reageren
Kareem Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Geplaatst: 4 september 2004 2pac natuurlijk en dr dre met californie love !! :lol: he of dre en snoop met still dre!! kurt cobain ,mischien wel 50 WANT bevoorbeeld vc was in 1986 en toch was de muziek van 80 tot 89 dus als gta sa in 1994 is dan is er mischien muziek van 90 tot 99 dus wie weet toch em of 50 !! Reageren
Yohan Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Geplaatst: 4 september 2004 Bedoel je ''Lay Low''? Lay Low heel lekker, nummer maare volgens mij is de lijst al bekend.. :rolleyes: dus wie weet toch em of 50 !! Ik denk het nie want Eminem is momenteel bezig aan een nieuwe album en heeft geen tijd voor die ongein denk ik.. :rolleyes: B) En dan nog welk liedje van Em zou je willen horen is Sa..? Of wat dacht je van In da CLub van 50 cent als je ergens in ene lcub staat In da club komt nie in SA daar durf ik al me geld op in te zetten In da club is van 2003 d8 ik.. :rolleyes: SA speelt zich af in de jaren '90 duz.. B) Hopelijk wel Tupac en Dre Snoop is er gelukkig wel.. B) Reageren
Robin2130 Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Geplaatst: 4 september 2004 is het misschien niet Frans Bouer en Marianne Weber??? nee ff serieus: misschien D12??? Reageren
Yohan Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 nee ff serieus: misschien D12??? D12 en/of Eminem zou wel kunnen legt er alleen in welke jaar van de '90'ys het zich afspeelt D12 en Eminem is allemaal rond '99 duz wie weet.. B) Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Geplaatst: 10 september 2004 P. diddy met d.i.d.d.y. en bad boys for life Reageren
Yohan Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Geplaatst: 10 september 2004 P. diddy met d.i.d.d.y. en bad boys for life Ook nie echt jaren 90 he.. Maare officiele lijst is al gepubliceerd.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.