liltuner Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 jepz,zitten wel goeie liedjes tussen,maar oko hele domme <_< Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 17 september 2004 Rapport Geplaatst: 17 september 2004 50 Cent met What Up Gangsta zaligen beat. Dan in de lowrider Fatjes Reageren
Yohan Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 50 Cent met What Up Gangsta zaligen beat. Dan in de lowrider Fatjes In de jaren 90 waren de liedjes van 50/G Unit nie bekend.. :rolleyes: Duz.. Maare check de officiele site voor de officiele lijst met trax.. :wink: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 Al gezien ja maar voor mij zit er toch 1 onbekend nummer in SAlt n peper, bedoelen ze dat duo uit de jaren 50, of de jaren 80/90 , onbekend nummer, had liever ToTo er in gehad en de Simple minds Reageren
liltuner Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 ToTo is helemaal dom Reageren
The Outlaw Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Geplaatst: 22 september 2004 ToTo is helemaal dom :lol: TotO, je die waren nog eens goed, ik vind ze wel bij GTA SA passen nie salt n peper, wie zijn dat nou weer, ik wil echte nummers, geen onbekende gheto songs <_< Reageren
Nylez Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2004 er zitten dan ook maar weinig liedjes in als ik die eerste post gezien heb :S Reageren
Q Dude Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2004 dat zijn ze ook niet allemaal maar de gene die tot nu toe bekend zijn gemaakt Reageren
Yohan Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2004 Q Dude alles is al bekend want de trax staan al ruim een maand op de site... :rolleyes: Reageren
Q Dude Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2004 owh joh dan heb ik dat gemist :rolleyes: want ik heb alleen dit rijtje ooit eens gezien: Salt'n'Pepa - Push it Vanilla Ice - Ice Ice Baby Inner Circle - Bad Boys KLF - 3am Eternal Massive Attack - Unfinished Sympathy Nirvana - Smells Like Teen Spirit Jane's Addiction - Been Caught Stealing Poison - Every Rose Has It's Thorn Guns'n'Roses - Sweet Child O' Mine Smashing Pumpkins - Today NWA - **** Tha Police / 100 Miles And Runnnin' Snoop Doggy Dogg - Gin N'Juice / Ain't No Fun Warren G - Regulate Fugees - Killing Me Softly Coolio - Gangsta's Paradise Public Enemy - Rebel Without A Pause The Stone Roses - Fools Gold Happy Mondays - Step On The Verve - Bitter Sweet Symphony Radiohead - Creep Maar het lijkt me sterk dat alleen deze nummer in sa zitten want dit zijn er niet zo heel veel. Reageren
The Godfather Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2004 (bewerkt) klopt er komt ook country muziek in en muziek wat je veel in las vegas hoort.....dit is nog maar een kort lijstje Bewerkt: 4 oktober 2004 door The Godfather Reageren
The Outlaw Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2004 dit is wat R* heeft vrijgegeven, dat lijstje zal naar verwachtingen een 5 pagina telende nummerplat bestaan Reageren
Yohan Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2004 Ik bedoelde duz de lijst van R*.. Reageren
Q Dude Geplaatst: 5 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2004 waar staat die dan?? :blink: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.