need my speed Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Jullie kennen vast wel Command & Conquer Red Alert 2 (een hele hap), enig probleem, ik zit vast! Bij de 5de missie van de Soviet, die geloof ik City Of Lights heet ofzo, in die missie moet je Parijs gaan over nemen, maar ik krijg geen tanken gebouwd in die missie, terwijl elke straat vol staat met Allied's tanken of mannen. Ten 2de wil ik weten wat ik moet doen of, als ik in Frankrijk zit, waar precies Parijs ligt. Heeft iemand trouwens een werkende trainer er voor? Reageren
Studio Salamanca Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 als je de soviet bent, bouw gewoon hele stapels van die consripts (zijn goedkoop en in grote groepen nog redelijk effectief ook!) en waar parijs ligt, bedoel je in het echt? dat is vanaf nederland wat meer dan 500 km rijden (vanaf mijn huis ongeveer 570 ofzo) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.