Crifox Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Ice cold killer, staat op WT. Loop ik de hele woestijn af te zoeken , ik vind niks. Help mee (en ja zelfs met de zoekfunctie niet gevonden) Reageren
Cool Hand Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 (bewerkt) Die liggen tussen Area 69 & Verdent Meadows. Onder dat bochtige weggetje, ik kan het niet precies omschrijven, maar daar liggen ze. Even zoeken en dan zie je het weggetje. EDIT: Het is dichterbij Area 69. EDIT 2: Mazzeltje heeft het aangewezen. Koos. Bewerkt: 4 september 2005 door Cool Hand Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Bij het rode pijltje kun je ze vinden. Bij ''Mass Grave''. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 (bewerkt) moeilijk is het niet te vinden hoor! maar bij de WT staat daarboven een pijl naar de plaats dus kijk daar eens naar! ps. ik kan geen screens plaatse mss kan iemand anders een screen plaatsen van de plaats? greetz jon-asses edit:mazzeltje was me voor Bewerkt: 4 september 2005 door jon-asses Reageren
broken Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 wil je ff een verwijslink zetten naar die hele map, die lijkt me nogal handig... dank! Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 wil je ff een verwijslink zetten naar die hele map, die lijkt me nogal handig... dank! Vooruit dan maar. Omdat ik in een redelijke goede bui ben op het moment. Hier is de ''Link'' dan: http://img351.imageshack.us/img351/206/gta...cretsmap6po.jpg Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Hij is idd erg handig! *print de map uit* hier heb je nog wat Zoekresultaten, mocht je ze nodig hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.