Anihalas Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Ik heb een probleem ik heb nu alle missies gespeeld en ik wil wangs garage kopen (ofzo) Maar er verschijnt geen prijs of koopoptie. Wie weet wat er mis is??? (P.S.) waarom werkt de zoekfunctie bij mij niet komt dat door de nieuwe server? Reageren
Flame^ Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 (bewerkt) Ik heb een probleem ik heb nu alle missies gespeeld en ik wil wangs garage kopen (ofzo)Maar er verschijnt geen prijs of koopoptie. Wie weet wat er mis is??? (P.S.) waarom werkt de zoekfunctie bij mij niet komt dat door de nieuwe server? Voordat je Wang Cars kan kopen zal je eerst de Driving School moeten hebben uitgespeeld . Nadat je Wang Cars hebt gekocht krijg je ook 4 extra missies . Gebruik in het vervolg ook even de Zoekfunctie . Dan meot je op "Search" drukken. Dan doet de zoekfunctie het wel . Bewerkt: 4 september 2005 door Big Smoke Reageren
Anihalas Geplaatst: 4 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Ok bedankt ik weet denk ik genoeg. En de zoekfunctie was bij mij niet berijkbaar tot ik op jou link klikte. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.