Jarno Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) Ik zelf ook 1.0 Jorge_F in de volgende versies. Zullen steeds meer dingen alleen werken met originele scm en/of orignele scm + Noobmode 2.0 Dit omdat Arena's e.d. ook adressen zijn. En als je bijv. op die adres iets anders hebt (Bijv. andere missie) Dan kan dat fouten opleveren. En mogelijk je SA laten crashen. Maja dat zie je nog wel. [edit] Ik lees net dat de maker gister op vakantie is gegaan (Voor 2 weken) [/edit] Bewerkt: 18 september 2005 door Jarno Reageren
Jarno Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2005 (bewerkt) -- BUMP -- Versie 0.2.1 BETA is er. Hij heeft wat aarige functies al. Ik probeer in de Final meer aandacht te besteden aan de stats. Dus ook Gambling e.d. dan. Download link staat in hoofdpost. Bewerkt: 23 september 2005 door Jarno Reageren
Jorge_F Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Ik heb hem ff bekeken en ik zie dat je er weer superveel opties bij hebt gestopt. Echt heel handig, ik ga hem zeker wel gebruiken Ik hoop dat bij de final nog veel meer opties komen . KUTGW Jarno! Reageren
Jarno Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Dankje Ik probeer in final Wanted level opties en meer stats stuff. Maar nog requests? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Dat je de bycicle skill kan instellen wil ik wel graag hebben. Als ik namelijk een nieuw spel begin in San Andreas (noobmode) dan kan ik niet zo hoog springen en ik vind fietsen juist zo leuk Voor de rest weet ik eigenlijk niet wat er nog bij moet, er zitten al zoveel opties bij . Reageren
Jarno Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2005 (bewerkt) Binnen 2 weken hoop ik het te hebben. [edit] Het is me gelukt! Heb alle stats toegevoegd behalve Lung Capicity, Sex appeal en Total respect (De laatste 2 zijn niet mogelijk) [/edit] Bewerkt: 24 september 2005 door Jarno Reageren
bossie Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 (bewerkt) heey misschien is het handig. dat je op een druk op de knop alle scholen goud zijn Bossie Bewerkt: 24 september 2005 door bossie Reageren
Jarno Geplaatst: 24 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Bossie, ik zag pas nog een lijstje voor alle scholen. Dat ik daaraan niet gedacht heb (Idee was al eerder gegeven maar dat was ik alweer vergeten ) Dankje. Reageren
Jarno Geplaatst: 3 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Even bumpen. Ik verwacht binnekort nieuwe versie. Ik heb alleen nog problemen met het kleursysteem. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.