::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Ik had laatst een website om plaatje te-uploaden, maar die weet ik niet meer. Weten jullie nog een website? Die met die kikker bijv. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 (bewerkt) Hier zijn er twee: www.imageshack.us www.photobucket.com Bij Photobucket moet je je eerst registreren, dan krijg je een eigen album enzo. Bij Imageshack kan je je ook registreren zodat je een eigen album krijgt maar je kan ook gewoon een foto uploaden zonder registratie Bewerkt: 5 september 2005 door Jorge_F Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 5 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Bedankt had het nodig voor handtekening. maar welke url 9of wat dan ook heb je nodig voor je avatar, want bij mij load ''ie'' niet goed op Reageren
MarcN Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Ik geloof dat je met imageshack het Thumbnail for forums (2) moet hebben, want dat laat het geloof ik op ware grootte zien. Reageren
bigG Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Nee, voor je avatar (en ook voor handtekening en soms voor plaatjes) moet je ''direct link to image'' nemen. Die zet je bij de opties van je avatar in de balk waar je een link neer moet zetten. Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 5 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Laat maar ik heb het al. Dom denkfoutje van mij: ik probeerde een up te loade van 100x100 pixels Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.