Wiepie Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Hey, ik had ff een vraagje, hoe kan ik polygons verminderen? want ik heb een gebouw van 2510 polygons en een eiland van (schrik niet) 20000! polygons. Kan\hoe verander ik dit? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 (bewerkt) De knop Tesselate kan je gebruiken. Zit bij Convert To Editable Poly Bewerkt: 5 september 2005 door Jorge_F Reageren
Wiepie Geplaatst: 5 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2005 De knop Tesselate kan je gebruiken.Zit bij Convert To Editable Poly en dat zit in 3ds max of... Reageren
Jorge_F Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 De knop Tesselate kan je gebruiken.Zit bij Convert To Editable Poly en dat zit in 3ds max of... Tuurlijk zit dat in 3ds max, we hebben het toch niet over SketchUp of Zmodeler ofzo Reageren
Wiepie Geplaatst: 5 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2005 De knop Tesselate kan je gebruiken.Zit bij Convert To Editable Poly en dat zit in 3ds max of... Tuurlijk zit dat in 3ds max, we hebben het toch niet over SketchUp of Zmodeler ofzo oke, bedankt voor de hulp! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.