greyfox_ninja Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 (bewerkt) Hallo iedereen. Gisteren was ik mijn kast aan het opruimen ( ja heel interessant he ) en toen kwam ik ineens het spel manhunt tegen. dit is de officiele site voor de mensen die het spel niet kunnen. DE MANHUNT SITE Manhunt is een zeer grof spel waarin je je tegenstanders moet besluipen en hem op zon grof mogelijke manier moet killen. bijvoorbeeld net zo lang met een slagers mes op iemand inhakken totdat zijn hoofd door de lucht heen vliegt, of iemand met een sikkel kastreren dat soort dingen. wel erg ziek natuurlijk, maar om in san andreas een soort zieke seriemoordenaar mod of zo te maken zou het spel wel een best akelijg gevoel geven. Ik had hem dus ff gespeeld en toen dacht ik ineens. Zou het mogelijk zijn om die manier van killen in san andreas te krijgen. aangezien het de zelfde engine gebruikt als die van san andreas. Aangezien het me wel onwaarschijnlijk lijkt, maar ik toch alleen maar iets van texturen afweet ben ik toch wel benieuwd of iemand die animaties zou kunnen strippen ofzo. Uiteraard ALS het mogelijk zou zijn, dan zouden er uit san andreas wel een hoop mogelijkheden verwijderd moeten worden toch. Ik dacht, ik deel mijn ideeen eens met iedereen en wie weet wat er van komt... Ik ga zelf weer eens beginnen aan mijn celshaded mod, want ik heb het al zeker een maand laten liggen, zonde. Dus heb je een beetje verstand van modden ( meer als ik in ieder geval ) zeg dan hoe je erover denkt. JP Bewerkt: 5 september 2005 door greyfox_ninja Reageren
SWYV Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 is dat niet goor en grof voor gevoelige gta liefhebbers? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 is dat niet goor en grof voor gevoelige gta liefhebbers? Sinds wanneer spelen gevoelige mensen San Andreas? Ontopic: Ik dank dat dit abslouut niet mogelijk is ik weet niet hoe de files eruitzien bij manhunt, en heb geen verstand van modden dus dit laat ik aan de pro's over. Reageren
gangster28 Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 het zou denk wel mogelijk kunnen zijn maar dan moet je echt heel goed kunnen modden (op de hoogte van spelmakers) en dat kan haast niemand mischien kan patrickW het of iemand of gtaforums.com. is dat niet goor en grof voor gevoelige gta liefhebbers? als je gevoelig bent heb je het spel denk niet in huis en ander je houd altijd zelf de keuze. Reageren
Typhoon Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Het zou wel vet zijn, je hebt nu al met dat mes, een keel doorsnijden, dus meschien zo het kunnen maar het zal wel moeilijk worden denk ik Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Nou dit is haast niet te maken, hier komt een heleboel scripting kijken, het zal misschien kunnen met C++ maar ik verzeker je dat het niet zal gaan lukken Je zou wel die plastic zakken enzo kunnen maken, maar om al die moves te doen is het veels te moeilijk Laat dit aan mensen over zoals: Barton Waterduck Patrick W Spaceeinstein Kzal zeggen vraag het op gtaforums.com Reageren
Wauzie Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Eerlijk gezegt denk ik dat dit vrijwel onmogelijk is... Wat wel kan is een Manhunt mode creëren bij een Multiplayer GTA SA. Iedereen op 1 persoon, als die af is wordt de ander het slachtoffer. Of zoiets dergelijks. Reageren
Silverwing Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Het zou wel vet zijn, je hebt nu al met dat mes, een keel doorsnijden, dus meschien zo het kunnen maar het zal wel moeilijk worden denk ik Maar je ziet niets echt dat heel grof is, dat is bij manhunt wel het geval. En inderdaad, als je erg gevoelig bent lijkt het me ook geen goed idee voor San Andreas in huis te halen. Leuk bedacht, maar er komt volgens mij wel heel veel werk bij te pas staan. En of het degelijk wel zou kunnen weet ik niet, als het kan moet je echt wel echt pro zijn. Als er een manier zou zijn voor het te maken, succes dan met de mod. Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Is wel cool bedacht Reageren
Crifox Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Tja, niemand m.u.v. PatrickW kan het op dit forum. Probeer gtaforums.com. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Crifox, 1 keer zeggen is zat, je wordt gek als je dit in elk topic doet Ontopic: Wat natuurlijk wel kan in de normale mod, is die met de plastic zak enzo, dat zou wel vet zijn, maar egt het hele spel in SA lukt niet, te moeilijk Ik hop wel dat het met MP kan lukken, alleen lijkt het me nog steeds onmogelijk, als je dat spel een keer gespeelt heb ow nee Reageren
Crifox Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Crifox, 1 keer zeggen is zat, je wordt gek als je dit in elk topic doetOntopic: Wat natuurlijk wel kan in de normale mod, is die met de plastic zak enzo, dat zou wel vet zijn, maar egt het hele spel in SA lukt niet, te moeilijk Ik hop wel dat het met MP kan lukken, alleen lijkt het me nog steeds onmogelijk, als je dat spel een keer gespeelt heb ow nee Sorry hoor, heeft iedereen hiet opeens een kort lontje ofzo? Ik had je post gewoon niet gezien. Reageren
PatrickW Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Het grootste probleem met je idee, is dat je de animatie-files op een of andere manier uit manhunt moet rippen, en deze dan ombouwen naar SA animatie files. Op dit moment is het formaat van de animatie files nog niet 100% bekend, en tenzij manhunt precies hetzelfde formaat gebruikt ( erg onwaarschijnlijk) is het omzetten van die animatie files, voorlopig nog onmogelijk. Naast het probleem van de animatie files, komt er natuurlijk heel veel SCM scripting bij kijken, maar dat is nog wel te doen, met heel veel inzet. Dus leuk idee, maar voorlopig in ieder geval nog niet... wie weet misschien later Reageren
Big-Bear Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Maar patrick zou het wel zo kunnen, dat je die manier van sluipen enzo heb, of dat je slowmotion mode heb, als je een kill doet, dat heb je daar ook wel eens Reageren
Crifox Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Maar patrick zou het wel zo kunnen, dat je die manier van sluipen enzo heb, of dat je slowmotion mode heb, als je een kill doet, dat heb je daar ook wel eens slowmotion en sluipen zit al in sanan, dus dat kan makkelijk worden gebruikt/ge-edit denk ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.