peter99 Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) Eerlijk gezegt denk ik dat dit vrijwel onmogelijk is...Wat wel kan is een Manhunt mode creëren bij een Multiplayer GTA SA. Iedereen op 1 persoon, als die af is wordt de ander het slachtoffer. Of zoiets dergelijks. ja ,in plaats van een kus optie ,een optie dat er een word gekilt en in het water word gegooit (PS) dit was voor een andere post in dit tpoic Bewerkt: 4 oktober 2005 door peter99 Reageren
Achille Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Eerlijk gezegt denk ik dat dit vrijwel onmogelijk is...Wat wel kan is een Manhunt mode creëren bij een Multiplayer GTA SA. Iedereen op 1 persoon, als die af is wordt de ander het slachtoffer. Of zoiets dergelijks. ja ,in plaats van een kus optie ,een optie dat er een word gekilt en in het water word gegooit (PS) dit was voor een andere post in dit tpoic Huh,, haha als je je vriendin midden in de stad kust dan komt er heus niet opeens water waar je haar kan ingooien hoor Reageren
peter99 Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Eerlijk gezegt denk ik dat dit vrijwel onmogelijk is...Wat wel kan is een Manhunt mode creëren bij een Multiplayer GTA SA. Iedereen op 1 persoon, als die af is wordt de ander het slachtoffer. Of zoiets dergelijks. ja ,in plaats van een kus optie ,een optie dat er een word gekilt en in het water word gegooit (PS) dit was voor een andere post in dit tpoic Huh,, haha als je je vriendin midden in de stad kust dan komt er heus niet opeens water waar je haar kan ingooien hoor nee dat je haar kilt in een kofferbak gooit en de auto en al in het water dumpt Reageren
Dogwatch Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Eerlijk gezegt denk ik dat dit vrijwel onmogelijk is...Wat wel kan is een Manhunt mode creëren bij een Multiplayer GTA SA. Iedereen op 1 persoon, als die af is wordt de ander het slachtoffer. Of zoiets dergelijks. jij bedoelt een hit list ?? hbben ze bij lcs multiplayer ook Reageren
Blastov Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Vanwaar deze topic bump ? Reageren
Grove St. Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Vanwaar deze topic bump ? Hou is op met je bump dat zij je ook ergens anders een keer! Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Ja inderdaad als je iets posten wilt post dan iets zinnigs! Ontopic: Is er al zo'n mod? Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ow, help, straks komen ze met WolfensteinET in San Andreas. Beetje stroomgun wheelen enzo Neej, zou me leuk lijken als Manhunt in SA zou lukken. San Andreas wordt me een beetje saai @ the moment. Er moeten eens weer een paar goede TC's komen! Greetz, GTA Vice VIP Reageren
(b)rambo Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 heej zoiets had ik ook al in gedachten alleen dan over vice city aangezien je toch niet zo'n hele grote map nodig zult hebben. kan wel heel vet zijn als ik je moet helpen k map met moomapper (heb 3ds max nog nieth elmaal onder de knie) kan goed texturen, simpelle moddels maken z3d. eh tja en geluiden instellen enzo eh main scm kan eigenlijk alles wel groet bram Reageren
Miyamoto Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Je moet de ped.ifp in de Anim folder modden met een bewegings 3D studio. En waarschijnlijk ook Fistfite.dat en Weapons.dat in de Data folder als je het slachtoffer met 1 move wilt mollen. Bewerkt: 13 april 2006 door Miyamoto Reageren
Flotje Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Ok, ik heb behoorlijk veel verstand van .scm modden bij Vc, en voor zover is het mogelijk: Je kan controleren of er een willekeurig poppetje voorstaat, dan kun je instellen dat Als dat het geval is, je met een druk op de knop de kill start. Dan kun je de tijd naar slowmotion brengen, de camera op een coole manier bewerken, maar je kan geen speciale truc doen, tenzij je daar een filmpje bijmaakt denk ik. Je moet gewoon zorgen dat Tommy hem vermoord en dat dat poppetje Niet bangwegrent, anders werkt het natuurlijk niet. Ik zal binnenkort even kijken of ik dit kan maken, want sommige dingen hiervan (het controleren of er een willekeurig poppetje voorstaat, en de slowmotion) heb ik nog nooit gebruikt, maar ik weet dat het kan. Dit zal dus nog wel leerzaam voor mij zijn;) Reageren
SWYV Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 maar kan het niet eenvoudiger de codingen van ManHunt zelf te converteren naar GTA main.scm van dit soort moord techniek? Reageren
gybrus Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 zulke dingen zijn hardcoded... helaas. en om dat te converteren kun je beter het idee van Flotje uitvoeren. gaat een stuk makkelijker. maar als je de moves van manhunt bedoeld dat zou mischien nog wel kunnen. en dan het idee van Flotje er achteraan. maar voor welke gta is het nou?? als het voor vice city is dan kan het is het voor san andreas dan kan het nog niet er is namelijk nog geen tool waar je de moves mee kunt aanpassen... ik wens jullie veel succes om dit te maken. greets gybrus Reageren
Flotje Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Ik wist niet dat je de moves van vc kon aanpassen:bonk: Ik ga mijn idee misschien wel uitvoeren, manhunt is een meesterlijk spel! Reageren
Miyamoto Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 (bewerkt) Ik had vroeger een mod voor m'n VC, waarbij ik de sprong en vechtstijlen van Tommy kon aanpassen. Die kwam van RedBit 3D Studios ofzoiets want ik weet de preciese naam niet meer. EDIT: Hier is er een foto van. Ik zal het bestandje proberen te uploaden. EDIT 2: Hier is het bestandje: Rapidshare PS: Scroll bij rapidshare naar onder en klik op FREE. Je moet wel WinRAR hebben om het bestand open te doen! Bewerkt: 31 juli 2006 door Miyamoto Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.