Johan O. Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 kan je Windows XP Pro op een Pc zetten met 800 nogwat Mhz en 127 MB ram 14,5 GB HD?? B.V.D. Johan Osinga Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 kan je Windows XP Pro op een Pc zetten met 800 nogwat Mhz en 127 MB ram 14,5 GB HD??B.V.D. Johan Osinga Het kan er wel op alleen lijkt het mij niet echt verstandig. Omdat je PC dan misschien heel sloom gaat werken. Ik heb op mijn eigen PC 1200 Mhz. En ik heb er ook Windows XP op zitten. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Het is zeker niet aan te raden. Die specs die jij nu hebt had mijn vorige computer ook maar dan met wat meer werkgeheugen. En daar ging XP Home al sloom op, dus laat staan dat je professional er lekker op kan draaien. Ik had er 128mb werkgeheugen bijgezet en toen ging Home normale snelheid. Maar hij liep heeeeel vaak vast Reageren
Darth Vader Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Home werkt beter dan prof tenminste dat had ik dus niet doen. Reageren
Johan O. Geplaatst: 5 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2005 (bewerkt) welk ander besturingssysteem raad je me dan aan er staat nu Windows 98 Second Edition op kwil graag een andere OS, en ik heb genoeg geld voor alle systemen B.V.D. Johan Bewerkt: 5 september 2005 door Low-Co Reageren
Joriz Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 welk ander besturingssysteem raad je me dan aan er staat nu Windows 98 Second Edition op kwil graag een andere OS, en ik heb genoeg geld voor alle systemenB.V.D. Johan Als je genoeg geld hebt voor een ander systeem koop je toch gewoon een compleet nieuwe pc kast. Die heb je tegenwoordig al voor 400 euro. Reageren
Johan O. Geplaatst: 5 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2005 ik bedoelde et anders ik ken iemand die ze aan mij goedkoop kan geven ik vraag alleen af welk besturingssysteem ik erop kan zetten ik zat zelf te denken aan Windows 2000 ofzo Reageren
Joriz Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Met zo'n slome PC zou het zonde zijn als je nog is 100 euro ging betalen voor een oude windows. Het is gewoon veel slimmer om een nieuwe PC met Windows XP erbij te kopen. Reageren
Darth Vader Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 maar met xp heb je vaak problemen Reageren
Johan O. Geplaatst: 5 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2005 maar met xp heb je vaak problemen das niet waar alleen moet je weten hoe je met XP om moet gaan ik heb al 2 jaar XP op de algemene PC bij on en ik heb nooit problemen gehad maar me sus enzo wel maar zou me PC windows 2000 aankunnen ? Reageren
T@rget Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Ik wil niet foute raad geven maar ik heb een PC 450 MHz 350 MB Geheugen Windows XP Pro en hij crasht noooooooooit en als er geen spyware op zit is ie ook niet echt sloom Reageren
Gunslinger Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 (bewerkt) maar met xp heb je vaak problemen das niet waar alleen moet je weten hoe je met XP om moet gaan ik heb al 2 jaar XP op de algemene PC bij on en ik heb nooit problemen gehad maar me sus enzo wel maar zou me PC windows 2000 aankunnen ? Ja, dat kan ie denk ik wel hoor. En eventueel ook Millenium Edition. Ik heb tot een jaartje terug ook een computer gehad met 128 MB. Daar draaiden ME en 2000 goed op. En 800 Mhz lijkt me ook meer dan genoeg. Mijn pa heeft een laptop met 800 Mhz volgens mij, en daar staat XP op. Dus jij kan met 800 Mhz zeker 2000 draaien. Maar de raad van Joriz is ook niet verkeerd; een nieuwe PC kopen. Kost iets meer, maar dan kun je ook langer vooruit. Bewerkt: 5 september 2005 door Gunslinger Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.