::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Wat is het beste programma om huizen en auto''s te modden? Ik zou het namelijk zelf niet wete zmodeler ofzow?? Reageren
MarcN Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Om huizen te modellen enzo, kun je met 3ds max 7 doen, is natuurlijk wel heel erg duur. www.discreet.com En, auto's enzo modellen kan d'r ook mee, maar plaatjes enzo kun je het beste met Adobe Photoshop doen. Reageren
Joriz Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Gebruik is de zoekfunctie en kijk is in de tutorials. Hier staan meteen de programma's bij die je hierbij nodig hebt. Reageren
JelleVD Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Bij mij werkt de zoekfunctie niet en ik zou ook wat van dat soort programma's willen weten Reageren
Jorge_F Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Bij mij werkt de zoekfunctie niet en ik zou ook wat van dat soort programma's willen weten De zoekfunctie werkt nu idd niet. Je komt weer gewoon bij de index pagina van het forum uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.