timgta Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Wie kan mij helpen met minimaal zilver te halen bij deze missie? Ik heb werkelijk alles al geprobeerd maar niets helpt ik blijf maar die bronzen medaille houden. Reageren
Jowx Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 zet je save-game als het echt niet lukt Hier (klik) en vraag of iemand hem voor je wilt doen jowx Reageren
Giorgo Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 (bewerkt) Check de Walktrough eens maar de bedoeling is gewoon binnen de minuut de 3 trucks (kan je best kanonkogel voor gebruiken) en de 2 rijdende jeeps(kan je best minigun voor gebruiken). Bewerkt: 5 september 2005 door Giorgo Reageren
Mark B. Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Ik heb werkelijk alles al geprobeerd maar niets helpt ik blijf maar die bronzen medaille houden. Maar je hebt hem toch gehaald dus als je hem sneller haalt misschien krijg je dan wel silver en anders jammer dan, want je hebt dan toch nog brons gehaald.. Reageren
timgta Geplaatst: 6 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Bedankt allemaal ik zal het proberen. Grt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.