Bolitie Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Hallo allemaal...! Ik weet dat dit al eens of meerdere keren gevraagd is maar ik heb nog steeds niets gevonden. Wie kan er *Nederlandse nummerborden ? *Nederlandse hulpdiensten o.a Brandweer,Politie,Ambu. *Misschien zelfs de takelwagen als ANWB veranderen. *Of zelfs de autos + nederlandse skin o.a de nieuwe Merc.Vito of VW.Golf *En eventueel Kleding met tekst en logos van Politie,Brandweer,ambu,mobiele eenheid ofzo, wegenwacht maken Zou niet verkeerd zijn want dit soort mods zoek ik nog maar na 4 weken zoeken geef ik de moed een beetje op want volgens mij bestaan die nog niet. Nog een vraag.. *Is het mogelijk om een herdershond in SA te maken die met je meeloopt ? een gangmember kan je namelijk wel volgen en instappen etc. dus vandaar mijn vraag ? Dus misschien dat bovenstaande dingen een leuk idee is om te maken? Ik hoor het graag Ik wacht het antwoord af!! Gegroet Bolitie. Reageren
ret Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 herderhond wel een gangmember en met een skin maKER VERANDERE IN EEN HOND Reageren
PatrickW Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Ret, als je geen idee hebt, geen antwoord geven.. Als je goed gezocht hebt , en ze nog niet hebt kunnen vinden is de kans groot dat ze inderdaad nog niet bestaan, ik ben ze ook nog niet tegengekomen. Wat betrefd de herdershond, dat gaat voorlopig nog zeker niet lukken. Ja, je kunt een van je gangmembers wel een hondekop geven, maar ik neem aan dat je ook graag wil dat de herdershond op 4 poten loopt. Dat is namelijk het grote probleem, daarvoor zul je zelf nieuwe animatie files moeten maken, want die bestaan nog niet voor SA. En tot nu toe is nog niemand erin geslaagd, oom nieuwe animatie files te maken voor de GTA serie.. patrick Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 * KliK * hier ... is misshandig ... als iemand ze mooi vind (niet allemaal tegelijk) PM me dan dan ken ik ze denk wel via msn sturen Peace ouT Reageren
frapkoe Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Nummerplaten heb ik voor je stuur me ff een PM Ik ben toevallig ook bezig met een anwb towtruck Stuur me n PB dan hou ik je op de hoogte Greetzzzzzzzz Frap Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.