-Niels- Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Ik maak altijd Cd's via nero waar ik dan een stuk of 19, 20 nummers op kan plaatsen. Maar ik heb ook Cd's hier liggen waar minder dan 100 nummers opstaan. Mijn vraag: Hoe doe je dat? Dat je zoveel nummers op een CD kan plaatsen? Want dat wil ik wel is proberen, dat is wel handig! Alvast bedankt voor de info! Reageren
NickDrake Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 door een cd met veel mb te kopen ... of zelfs miss 2 gigabite dit moet zeker voor 100 nummers goed zijn niet? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 door een cd met veel mb te kopen ... of zelfs miss 2 gigabite dit moet zeker voor 100 nummers goed zijn niet? Aan 700 mb heb je zeker genoeg voor 100 liedjes. Dus een gewone cd volstaat. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Als je ze als MP3 formaat hebt kun je wel een paar Honderd liedjes hebben. Maar niet alle Spelers kunnen dit lezen, ook niet alle Discmans dus. Reageren
T@rget Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Als je ze als MP3 formaat hebt kun je wel een paar Honderd liedjes hebben.Maar niet alle Spelers kunnen dit lezen, ook niet alle Discmans dus. Met I-Tunes kun je heel makkelijk liedjes in MP3 formaat om zetten Reageren
-Niels- Geplaatst: 6 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Als je ze als MP3 formaat hebt kun je wel een paar Honderd liedjes hebben.Maar niet alle Spelers kunnen dit lezen, ook niet alle Discmans dus. Met I-Tunes kun je heel makkelijk liedjes in MP3 formaat om zetten Ja die spelers is geen probleem. Mijn DVD/CD speler op me kamer kan dat wel lezen. Maar hoe moet ik dat nou doen dat omzetten? Reageren
Scott16 Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Met Windows Media Player.. Dan kun je ze rippen en via Opties kun je instellen dat ze in MP3 formaat geript worden.. Reageren
Arjen Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Maak ze als data en niet als MP3. Maar hiervoor moet jouw radio het wel kunnen lezen. Op één CD kan dan ong. 200 liedjes. Reageren
-Niels- Geplaatst: 14 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Maak ze als data en niet als MP3. Maar hiervoor moet jouw radio het wel kunnen lezen.Op één CD kan dan ong. 200 liedjes. De radio in mijn vader's auto kan het niet lezen, maar mijn radio wel. Maar hoe maak ik ze als data dan? Wil je dat es uitleggen. Reageren
Johan O. Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 (bewerkt) nou als je ze wil afspelen in een normaal apperaat moet je et gewoon via een programma doen, maar als bestand selecteer je gewoon je muziek en kopieer je het gewoon naar je CD zonder moeilijke programma's, gewoon derop zetten als je een databestand op een Cdtje zou zetten Bewerkt: 14 september 2005 door Low-Co Reageren
Big-Bear Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Om ze op een discman te luisteren heb je een Mp3 discman nodig, die leest ze wel Reageren
-Niels- Geplaatst: 14 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Ja....het is gelukt. Ik kan nu op me DVD-speler op me kamer muziek luisteren. Die kan namelijk Mp3's draaien. Hartelijk dank! Reageren
Scott16 Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Maak ze als data en niet als MP3. Maar hiervoor moet jouw radio het wel kunnen lezen.Op één CD kan dan ong. 200 liedjes. Kun je misschien ff uitleggen hoe je het als data brand? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Je moet 'CD-ROM ISO' selecteren. Dan brand je alles als Data. Reageren
NickDrake Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 ik denk dat hij in media player bedoelde ga je naar branden en dan data cd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.