Jump to content

moo mapper

Recommended Posts

Geplaatst:

heey,

ik heb een lantaarnpaal bij de mansion gezet, gesaved en nu doet VC het niet meer...hij loopt vast met het laden wie weet hoe je dat kan verhelpen???

alvast bedankt,

Rambo

Geplaatst: (bewerkt)

maar het was geen mod maar ik had het zelf gedaan met de moomapper...ik had alles gesaved en opgeslagen, VC gestart en toen kreeg ik idd een unhandled exeption :(

maar ik kan de mod niet opnieuw installeren omdat er geen mod is :lol: <_<

kan iemand mij vertellen hoe je op moet slaan mij de moo mapper???

want ik denkt dat daar de fout ligt

Edit bij T-gta Dubbel post weg gehaald

Bewerkt: door T-gta
Geplaatst:

jawel file save as...dan sluit ik af en dan vraagt hij nog een keer om te daven...dan druk ik op yes..dan start ik het spel op en dan loopt hij vast <_<

ik had toen aan lunatic gevraagd of hij ook zo deed saven maar bij hem ging dat anders :blink:

ik wilde toen vragen hoe hij deed saven maar toen zei ik niks meer op msn :huh:

Geplaatst:

k heb geen id hoeso hij het niet meer doet, meebie heb je een file veranderd met die lantaren paal waardoor hij het niet doet,...

• 2 weken later...
Geplaatst:

ow ik zal eens kijken...het is me trouwens wel gelukt om dingen met de moomapper te verplaatsen...maar toevoegen lukt me niet :(

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je geprobeerd, een nieuw object toe te voegen ( dus zelfgemaakt met b.v. Zmodeler) of heb je een extra copy van een bestaand object toegevoegd ?

In het eerste geval moet je nl. ook nog een col-file toevoegen, vandaar de vraag.

Bewerkt: door patrickw

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...