iron eagle Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 SORRY IK WEET EGT NIET HOE DIE ZOEK FUUNCTIE WERKT SNAP DR GEEN RUK VAN wat vind jij de beste video clip ga nou niet zegge daar i al een topic over dit gaat namelijk over videoclips gewoon puur hoe de clip dr uit ziet niet de muziek ik vind van jeugd vant tegen woordig vet met voor je kijken ndoorlopen vooral in t begin Reageren
Mania-92 Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 SORRY IK WEET EGT NIET HOE DIE ZOEK FUUNCTIE WERKT SNAP DR GEEN RUK VAN wat vind jij de beste video clip ga nou niet zegge daar i al een topic over dit gaat namelijk over videoclips gewoon puur hoe de clip dr uit ziet niet de muziek ik vind van jeugd vant tegen woordig vet met voor je kijken ndoorlopen vooral in t begin Als je niet weet moet je mischien maar eens leren LEZEN. Is toch niet zo moeilijk om de zoekfunctie te gebruiken? Nouja, ff ontopic persoonlijk vindt ik de clip van (denk denk), geen clip dus . Reageren
Jon-asses Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 ik vind candy shop van 50 cent wel een goed clipke! ps. praat de volgende keer wat beter nederlands greetz jon-asses Reageren
MarcN Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Ja, die vind ik inderdaad ook erg mooi, vooral in het begin. Leuke auto erbij. En wat ik echt een lelijke rot clip vind is, die nog altijd op TMF is, dat er van die baby's met een parachute uit het vliegtuig springen, en dan bovenop een vrouw komt, dat vind ik echt een lelijke rot clip. Reageren
arnie Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Ik vind de meeste videoclips van busta rhymes wel lache. Break ya neck en let me see... zijn 2 coole videoclips van busta Reageren
Young_Buck Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 ik vind young buck the game en ludacris met stomp een vette clip Reageren
Michiel23 Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 (bewerkt) SORRY IK WEET EGT NIET HOE DIE ZOEK FUUNCTIE WERKT SNAP DR GEEN RUK VAN wat vind jij de beste video clip ga nou niet zegge daar i al een topic over dit gaat namelijk over videoclips gewoon puur hoe de clip dr uit ziet niet de muziek ik vind van jeugd vant tegen woordig vet met voor je kijken ndoorlopen vooral in t begin Kan goed Nederlands Maar daar houd ik verder mijn mond over is al gezegd. Wat een leuke clip is om te zien... is candy shop van 50 cent. ik vind candy shop van 50 cent wel een goed clipke! Ik bouw je niet na hoor. Michiel23 Bewerkt: 6 september 2005 door Michiel23 Reageren
Pitbull Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 candyshop----ik vind het niet zo goed lied mar de clip is wel vet Reageren
Trax Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Momenteel Sean Paul - We Be Burnin' Maar Daddy Yankee - Gasolina blijft zeker ook vet.. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 ik vind young buck the game en ludacris met stomp een vette clip Ben ik het helemaal mee eens :'D Maar ik vind Piggy Bank van 50 Cent ook wel vet... Niet omdat hij iedereen Disst (ook wel een beetje) maar omdat hij vet is gemaakt, in computergame Style... Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Rock DJ als hij een skalet wordt dat is mooi Reageren
Big-Bear Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Ik vind de clips van Daft Punk altijd goed Vooral die geteknd zijn, die z'n zo mooi Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.