jorritjansen Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 hey! ik heb een vraagje.. ik heb op een site wat dingen gedownload .. alleen nu weet in niet hoe ik veder moet.. want ik kan ze niet in het spel vinden weten jullie hoe het moet? alvast bedankt! jorrit Reageren
Jowx Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 (bewerkt) Hey, Je hebt hier al een topic over aangemaakt in het San Andreas General gedeelte. Daar werd je door verwezen naar: Modding Help (klik) ( ze hadden geen link gegeven, dat had wel zo handig geweest ) Maar omdat je nieuw bent begrijp ik wel dat je alles nog niet zo goed kan vinden Als je daar je vraag stelt krijg je vast hulp door wat proffesionele modders Succes! jowx Bewerkt: 5 september 2005 door jowx Reageren
Mania-92 Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Lees aub de bijgevoegde readme (als je deze mod van gtagames.net hebt zit die er zeker bij anders weet ik niet zeker). Ook volgende keer wat beter uitleggen want ik snap het niet egt. Reageren
jorritjansen Geplaatst: 5 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2005 owkeej bededankt voor doorverwijzen ernaar toe.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.