gangster28 Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 hallo ik ben een beetje verontrust want ik heb binnen 5min 2 mailtjes gekregen van vurisbom.com ik heb ze niet geopend omdat ik ze niet vertouw maar heeft iemand anders er ook last van gehad. of weet wat het inhoud? Reageren
bjorn13 Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Ik heb er nog niet last van gehad. Zoek meschien eens op internet.. Ik denk dat het meschien een virus is. Je weet nooit... dat het een mail bom of zoiets is! dat je 5 seconde die mail open hebt en dat daarna meteen jé PC plat ligt en dan je hem nooit meer aan kan zete of make of zo!!!!! MAAR ONTHOUD!!!!! open nooit mails die je niet vertrouwt!!! Reageren
Giorgo Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Open het zeker niet echt waar ik heb die mail ook al eens gehad 2 had ik er ik opende ze en ik moest heel me pc formateren dus doe het niet !!!!!! Reageren
SWYV Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 nou ik vertrouw elk onvertrouw mails nooit, als ik die dat die van onbekend is, blokkeren en daarna verwijderen Reageren
gangster28 Geplaatst: 5 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2005 okee ik vertrouwde het ook al niet en heb ik ze weg gegooid. (blij geen virus op de pc) Reageren
arnie Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Ik heb hier problemen mee hoor, ik open mijn postvak in bijna nooit. Ik open het soms en dan lees ik alles heel snel en dan verwijder ik het. Maar ik heb overlaatst ook zo'n rare mail gekregen. Ik heb hem direct verwijderd Reageren
.Levi. Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Je kan ook ongewenste post selecteren, zodat je alleen posts kunt ontvangen van de mensen die je goed kent. Dat selecteer je die mensen, en als je dan een post van iemand krijgt komt hij in je postvak en dan zie je ook of je een mail hebt gehad. En vrienden zijn meestal te vertrouwen. Krijg je een ongewenste post, dan betekent dit dat je die gene nog niet kent of niet in je lijst hebt staan. Ik zelf heb dit gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.