Jump to content

Body Harvest

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe steel je de combine in Body Harvest, eerst heb ik alle boeren neergechoten, vervolgens sta ik bij de combine en kan er niet op klimmen om weg te rijden.

Geplaatst:

Welkom op het forum!

Bij mij stapte hij gewoon in.

Maar als dat niet lukt kun je misschien de bestuurder door het hoofd schieten

En je kunt nog even in de Walktrough kijken: Klik!

Geplaatst:
Hoe steel je de combine in Body Harvest, eerst heb ik alle boeren neergechoten, vervolgens sta ik bij de combine en kan er niet op klimmen om weg te rijden.

Ik weet niet of je het al wist, maar even voor de duidelijkheid: Als je voor het trapje staat kan je al op de instap-knop drukken. Het is niet zo dat je eerst zelf omhoog moet klimmen. Dat gebeurd automatisch.

Geplaatst:

Volgens mij moest je eerst de bestuurder dood schieten door de voorruit.

Omdat de deur opslot zat. En als je hem dood schiet valt hij uit het voertuig en is de deur automatisch open.

Geplaatst:

Ik heb vanmiddag die missie nog gespeeld, zonder 1 schot te lossen, gewoon met een wagen naar het veld gereden, en boeren in de buurt van de harvester van de sokken gereden. Daarna uitstappen en naar de harvester toelopen, en onderaan de trap op de "instap" knoop drukken. Op de weg naar buiten veeg je de rest van de boeren gewoon onder de harvester..

Geplaatst:

Ik heb deze ook nog eens gespeeld maar zoals Patrickw zegt lukt mij echt ze schieten met uzi's,pistols'en soms ak47 en dan ontploft de combine direct dus je kan best even uitstappen en alle boeren ondersteboven knallen.

En dan rustig verderrijden maar er komen ook nog auto's achter je aan best ook even uitstappen en opblazen.

Geplaatst:

Wat wel nodig is als je eenmaal in de Harvester zit voor nodig uit te stappen voor de boeren dood te schieten. Dit komt omdat de Harvester redelijk zwakjes is en dat hij in een mum van een tijd in brand kan staan. Ik had geen problemen voor in de Harvester te gaan, alleen buiten missies moet je eerst de bestuurder eruit schieten en dan snel instappen. In deze missie gewoon de bestuurder eruittrekken ( :puh: ) en dan instappen en verder rijden. Ook als je eenmaal op het padje bent voor naar The Thuth te gaan moet je niet te snel rijden, anders kantelt je Harvester misschien nog om. Meer informatie valt met de Zoekfunctie en de Walktrough te vinden.

Veel succes.

Geplaatst:

En als je je auto voor de Harvester zet, stopt hij dan niet?

Verder, maai alle sekteleden omver als je weggaat. Ik had niet zoveel problemen met die missie.

• 3 weken later...
Geplaatst:

ikke kom maar niet verder. ik speel het zonder cheats duz ik vind het nogal moeilijk (want normaal gebruik ik pekant alle cheats van san andreas) ik rij ze dood met mijn auto knal ze kapot met een shotgun maar er komen bij mij steeds meer. hellup! :-(

Geplaatst: (bewerkt)
ikke kom maar niet verder. ik speel het zonder cheats duz ik vind het nogal moeilijk (want normaal gebruik ik pekant alle cheats van san andreas) ik rij ze dood met mijn auto knal ze kapot met een shotgun maar er komen bij mij steeds meer. hellup! :-(

Heb je al in de WT gekeken (De link staat hierboven ergens) ?

Je moet eerst gewoon naar de boerderij toerijden, je kan evt, eromheen rijden zodat je gelijk op het veld bent. Schiet daar de bestuurder van de Harvester neer en stap in. Nu moet je gewoon over iedereen neerrijden totdat je bij de uitgang bent.

Een mogelijkheid die je nu kan doen is: Stap uit, pak een geweer en schiet de mannetjes met een Shotgun neer. Daarna kan je rustig verder rijden.

Ik hoop dat dit je verder helpt ;) .

Bewerkt: door Big Smoke

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...