Velaro Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Je video-kaart zou moeten lukken,ik ken meeredere mensen met zon video-kaart maar dan moet je SFX kwalteit wel op low zetten ,en dat ram geheugen is minstens 256mb ,en aanbevolen +-348 dus....het zou moeten lukken Reageren
xaviertjuh Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 eey, heb juist hetzelfde probleem dat het spel toesmyt na die "tekeningen" ik wou daarnet naar myn documenten gaan, en dan gta son andreas user files gaan en daar staan dan 2 mapjes in :gallery en user tracks en als ik ze wil openen staat er niets in, en jullie zeggen dat ik iets moet verwyderen, wat dan ? groetjes! Reageren
Arjen Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 User Tracks is voor je eigen Radio in San Andreas. De Gallery-map is voor de foto's die je maakt in San Andreas. Daar zou je niks in moeten veranderen. Staat gta_sa.set niet in GTA San Andreas User Files in Mijn Documenten? Zonder de mappen User Tracks en Gallery te openen. Anders moet je even de zoekfunctie van je computer gebruiken. Reageren
xaviertjuh Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 heb gezocht via : start > zoeken en hy heeft niets gevonden vind het erg raar en zou het heel graag spelen groetjes Reageren
xaviertjuh Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 mag ik je anders even toevoegen op msn ? Reageren
Ikkes Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Welkom op het forum Als ik het goe dbegrijp kan jij het bestand Gta_Sa.set niet vinden. als deze niet in de map staat mijn documenten/san andreas user files dan zou je het spel opnieuw moeten installeren. want deze hoort wel op je pc te staan. Groeten Ikkes. Ps. 1 gebruik voortaan Edit knop(geen dubbelpost) Ps. 2 welke videokaart heb je eigenlijk?? Reageren
xaviertjuh Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 hey, heb het al eens hergeinstalleerd maar zal het nog eens proberen welke kaart, ik zou even moeten kyken, maar waar :s groetjes! ps , Ikkes , kheb je toegevoegd op msn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.