Soepel Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Goedendag GTA-ers! Ik vraag me af in welke map, onder welke naam mn savegames staan. GTA San Andres voor de PC. Wil proberen het spel opnieuw te installeren, maar bij deïnstallatie krijg ik niet de optie om mn savegames te bewaren dus wil ik er een kopie van maken.. Iemand een idee waar ze staan en onder welke naam? Groeten van Bas :'D Reageren
MarcN Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Hallo, Je kunt je save-game gewoon kopieren en plakken op je schijf bijvoorbeeld, zodat je hem na deinstallatie gewoon weer overheen kunt kopieren. Je kunt je save game vinden in je GTA San Andreas User Files map. Dat staat in mijn documenten, dit is de volledige link: C:\Documents and Settings\Marc\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\ Succes! Reageren
Soepel Geplaatst: 6 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Oké, thnx! IK ga 't meteen ondervinden, althans.. zodra ik thuis ben. Ik laat ff weten hoe 't afloopt. Reageren
Silverwing Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Toen ik San Andreas had gedeinstaleert en dan terug geinstaleert had ik nog steeds al mijn files staan in GTA San Andreas User files oa. Save Games en User Tracks... Reageren
Giorgo Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Ja meestal blijven ze staan maar je kan beter het risico niet nemen dus ze ff in een andere map plaatsen en daarna weer in je User Files zetten. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Inderdaad, maar kun je niet tijdens de Deinstallatie kiezen dat je alle data wilt behouden? Bij veel games vraagt hij dit automatisch, Maar goed je weet hoe het moet dus ik houd mijn mondje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.