nico_b Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Als je bij het 2de eiland boven het vliegegveld vliegt lijkt het net zon konijnen hoofd van de playboy mischien geen EE maar best grappig. En in de dessert liggen rotsen die op enorme eirenn lijken in de buurt van de zes lijken en het huisje.
MarcN Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Heb je een screenshot misschien over dat vliegveld? Heb ik nog niet gezien. Weet ook niet zeker als de een ee is.
Ice Cold Killa Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 (bewerkt) Wat bedoel je met dat konijn? Bewerkt: 6 september 2005 door ICE COLD KILLA
W3sl3y Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 2de eiland? San Fiero... En post even een screen met de plaats en het konijn ( ) zelf.
Caltson Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 mm,lijkt er nu ni echt op (srry ik heb ps2 en kan geen screens posten)
Svenie Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 bedoel je nu die vorm van die luchthaven?
Darth Vader Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 waar moet je precies zijn
P-Jamma Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Hij bedoelt denk ik, de vorm van de SF vliegveld lijkt op een konijn met eieren, hier was eerst ook al een Topic over, over iemand die het op een alien vond lijken.. Het is gewoon een modern gebouw...
Darth Vader Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 als de een het daar op vind lijken kan iedereen wel wat anders bedenken
.Levi. Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Volgens mij is het gewoon niks. Graag alleen posten als je echt iets belangrijks te melden hebt of een screen hebt wat het zou kunnen zijn. Hier de heletijd over door praten of het nou waar of niet waar is, hebben we natuurlijk niets aan.
W3sl3y Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Precies Levi!!! Welkom Krid! Het is hier niet de bedoeling om elk topic zomaar te bumpen zonder nuttige informatie te posten. Hier kan je zelfs een Warn voor krijgen.
Giorgo Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Ik weet wel wat hij daar in The Desert bedoelt bij die 6 lijken in die put bij Area 69 daar,heb je die hoge rotsen en daarnaast liggen ovale rotsen echt de vorm van een ei zo liggen er meerdere maar of dit nu een EE is weet ik echt niet.
Recommended Posts