Jump to content

Konijnenhoofd

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je bij het 2de eiland boven het vliegegveld vliegt lijkt het net zon konijnen hoofd van de playboy mischien geen EE maar best grappig. En in de dessert liggen rotsen die op enorme eirenn lijken in de buurt van de zes lijken en het huisje.

Geplaatst:

Heb je een screenshot misschien over dat vliegveld? Heb ik nog niet gezien. Weet ook niet zeker als de een ee is.

Geplaatst:

2de eiland?

San Fiero...

En post even een screen met de plaats en het konijn ( :schater: ) zelf.

Geplaatst:

Hij bedoelt denk ik, de vorm van de SF vliegveld lijkt op een konijn met eieren,

hier was eerst ook al een Topic over, over iemand die het op een alien vond lijken..

Het is gewoon een modern gebouw...

Geplaatst:

Volgens mij is het gewoon niks.

Graag alleen posten als je echt iets belangrijks te melden hebt of een screen hebt wat het zou kunnen zijn.

Hier de heletijd over door praten of het nou waar of niet waar is, hebben we natuurlijk niets aan.

Geplaatst:
Precies Levi!!! :klap:

Welkom Krid!

Het is hier niet de bedoeling om elk topic zomaar te bumpen zonder nuttige informatie te posten.

Hier kan je zelfs een Warn voor krijgen.

Geplaatst:

Ik weet wel wat hij daar in The Desert bedoelt bij die 6 lijken in die put bij Area 69 daar,heb je die hoge rotsen en daarnaast liggen ovale rotsen echt de vorm van een ei zo liggen er meerdere maar of dit nu een EE is weet ik echt niet.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...