Jump to content

gamemaker

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb het ook ooit gehad. Maar zoals iedereen al zegt: Alleen de simpelste games kan je er mee maken. Met heel veel moeite kan je er iets origineels van maken, maar ook dan stelt het nog niet veel voor.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb ooit een 3d gamemaker op mijn pc gehad.

Maar dat is nog best ingewikkeld en je kan er niet echt mooie spellen mee maken,

Heb er een keer een heel simpel schiet spel mee gemaakt, dat was ook het laatse want dat programa zuigte echt versrikkelijk. :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)
Gamemaker zuigt!!!

Het is een slecht programma, je kan er alleen maar van die shitgames mee maken.

Echt een rotproggie  :bonk:

Wat wou jij dan?

Dat je met 1 programma dat op een andere engine draait een nieuwe HL 2 maken ofzo?Ik vind het trouwens een best vet programma

Bewerkt: door Ken-D
Geplaatst:
Gamemaker zuigt!!!

Wat wou jij dan?

Dat je met 1 programma dat op een andere engine draait een nieuwe HL 2 maken ofzo?Ik vind het trouwens een best vet programma

Tuulijk niet :duh:.

Maar ik vind het geen superprogramma, dan mod ik liever :Y.

De resultaten vind ik te min om daar veel tijd in te steken, maar het is ieder zijn eigen mening...

Geplaatst:
Gamemaker zuigt!!!

Wat wou jij dan?

Je hebt erg veel gelijk Ken-D, denk je dat jij ff snel orginele 3d games maakt, ik heb er een paar games mee gemaakt en tis echt handig en vet

Verder werkte ik ook met RPG maker XP, dat is ook zoiets, aleen 3d ook heel vet

Geplaatst:

Ik raad zelf mensen aan die Gamemaker te makkelijk vinden en zelf echt 3d maken (Programeren) te moeilijk vinden.

RPG Maker XP

(Deze versie is nieuw, en kan veel nieuwe dingen o.a. ook Scripting mogelijkheden)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...