Dizcid Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 wat vinden jullie van gamemaker. ik vind het een goed programma om games te maken het is heel simpel. Reageren
Froop Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Geef eens wat uitleg en voobeelden, lijkt me wel leuk zo te horen. Reageren
Dizcid Geplaatst: 6 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2005 kijk ook effe hier http://www.gamemaker.nl/games_exe.html daar staan games die gemaakt zijn met gamemaker. ik wou zelf hier ook effe een link zetten van mijn game maar ze staan op oude pc en oude pc is nu kapot . Reageren
Jorge_F Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Gamemaker zuigt!!! Het is een slecht programma, je kan er alleen maar van die shitgames mee maken. Echt een rotproggie Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 rot programma ik heb het weg gehaald van mn pc Reageren
Giorgo Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Je kan er alleen echte simpele games mee maken zoals snake,Space attack..etc. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Heb het ook ooit gehad. Maar zoals iedereen al zegt: Alleen de simpelste games kan je er mee maken. Met heel veel moeite kan je er iets origineels van maken, maar ook dan stelt het nog niet veel voor. Reageren
T@rget Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Het is nogal ingewikkeld vind ik en ik houd meet van fps en GTA Reageren
Dizcid Geplaatst: 7 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2005 je kan ook 3d en nog veel meer games maken Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Ik heb ooit een 3d gamemaker op mijn pc gehad. Maar dat is nog best ingewikkeld en je kan er niet echt mooie spellen mee maken, Heb er een keer een heel simpel schiet spel mee gemaakt, dat was ook het laatse want dat programa zuigte echt versrikkelijk. Reageren
Ken-D Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) Gamemaker zuigt!!!Het is een slecht programma, je kan er alleen maar van die shitgames mee maken. Echt een rotproggie Wat wou jij dan? Dat je met 1 programma dat op een andere engine draait een nieuwe HL 2 maken ofzo?Ik vind het trouwens een best vet programma Bewerkt: 18 september 2005 door Ken-D Reageren
Jorge_F Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Gamemaker zuigt!!!Het is een slecht programma, je kan er alleen maar van die shitgames mee maken. Echt een rotproggie Wat wou jij dan? Dat je met 1 programma dat op een andere engine draait een nieuwe HL 2 maken ofzo?Ik vind het trouwens een best vet programma Tuulijk niet . Maar ik vind het geen superprogramma, dan mod ik liever . De resultaten vind ik te min om daar veel tijd in te steken, maar het is ieder zijn eigen mening... Reageren
Big-Bear Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Gamemaker zuigt!!!Het is een slecht programma, je kan er alleen maar van die shitgames mee maken. Echt een rotproggie Wat wou jij dan? Dat je met 1 programma dat op een andere engine draait een nieuwe HL 2 maken ofzo?Ik vind het trouwens een best vet programma Je hebt erg veel gelijk Ken-D, denk je dat jij ff snel orginele 3d games maakt, ik heb er een paar games mee gemaakt en tis echt handig en vet Verder werkte ik ook met RPG maker XP, dat is ook zoiets, aleen 3d ook heel vet Reageren
Tim14 Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Ik heb het ooit gehad, maar ik snapte er geen reet van.. Ik ben niet zo goed met PC's enz. Reageren
Jarno Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Ik raad zelf mensen aan die Gamemaker te makkelijk vinden en zelf echt 3d maken (Programeren) te moeilijk vinden. RPG Maker XP (Deze versie is nieuw, en kan veel nieuwe dingen o.a. ook Scripting mogelijkheden) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.