Scarcetti Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 welke spullen kan je allemaal meenemen als je inbreekt? Reageren
Jowx Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 welke spullen kan je allemaal meenemen als je inbreekt? er zijn 4 dingen: TV Video/gameconsole 2 soorten Radio's jowx Reageren
Scarcetti Geplaatst: 6 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2005 bedankt want ik vond altijd alleen maar de tv en een radio Reageren
stefan0077 Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 welke spullen kan je allemaal meenemen als je inbreekt? er zijn 4 dingen: TV Video/gameconsole 2 soorten Radio's jowx ook een magnetron Reageren
Jowx Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 (bewerkt) welke spullen kan je allemaal meenemen als je inbreekt? er zijn 4 dingen: TV Video/gameconsole 2 soorten Radio's jowx ook een magnetron Nee, dat kan niet jowx Bewerkt: 6 september 2005 door jowx Reageren
Caltson Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 welke spullen kan je allemaal meenemen als je inbreekt? er zijn 4 dingen: TV Video/gameconsole 2 soorten Radio's jowx ook een magnetron Nee, dat kan niet jowx je kan in een "house" in sf,zo'n magnetron stelen hoor Reageren
Jowx Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 (bewerkt) je kan in een "house" in sf,zo'n magnetron stelen hoor Ik heb het nog nooit gezien (ps2 versie) maar ik geloof je jowx Bewerkt: 6 september 2005 door jowx Reageren
P-Jamma Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Nog even een Tip: Probeer ook het geld op te pakken dat in sommige huizen op de grond ligt Reageren
Aminozuur Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 trouwens leuk dat dit besproken wordt want bij de missie robbing uncle sam met rider wordt er verteld dat je kan inbreken maar ik weet niet waar en hoe Reageren
Jowx Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) trouwens leuk dat dit besproken wordt want bij de missie robbing uncle sam met rider wordt er verteld dat je kan inbreken maar ik weet niet waar en hoe Inbreken kan in een Zwarte Boxville, die staat aan de overkant van LS gym. Na 20:00 uur zie je als je de missie knop indrukt (op ps2 ->R3) vanzelf gele pijlen voor de deuren verschijnen waar je in kan. Met de ZoekFunctie kan je meer informatie vinden. jowx Bewerkt: 9 september 2005 door jowx Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 trouwens leuk dat dit besproken wordt want bij de missie robbing uncle sam met rider wordt er verteld dat je kan inbreken maar ik weet niet waar en hoe Inbreken kan in SF vanaf 20.00 uur met een speciale auto (geparkeerd schuin tegenover de sportschool voor zo'n huurkazerne). Je kan vervolgens alle huizen met een gele corona voor de deur binnengaan en de spullen van het huis naar de auto dragen. Zachtjes doen, ander wordt je ontdekt, hoewel er ook forum-leden met getrokken wapen naar binnenrennen en alles uitroeien wat ademt. Vlak voor 06.00 uur krijg je een waarschuwing dat het licht wordt en dan moet je de auto naar de garage rijden (vlak bij het stadion in een zijstraat). Voor 100% dien je 10.000 te roven in totaal, maar inbreken is voor de missies niet noodzakelijk.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.