Gta Ripper Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 mijn photoshop werkt niet alleen mijn imageready werkt kan eimand me helpen dat photoshop het wel doet en als dit onderwerp hier niet hoort zeg dat dan even Reageren
Froop Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Heb je photshop gedownload ofzo? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 6 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2005 nee gewoon gekocht en als hij opstart geeft hij n rare melding Reageren
Synchro Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Zijn 30 dagen trail is op... Trail = Demo.. Dus als je photoshop wilt moet je het kopen. Reageren
Jowx Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 (bewerkt) nee gewoon gekocht en als hij opstart geeft hij n rare melding Maak is een screen van die melding (Print Screen -> plakken bij paint -> uploaden via imageshack) M'n buurjongen had hetzelfde probleem en die had hem wel illegaal Edit:@ Synchro: hij zegt dat hij hem gekocht heeft, dat lijkt me dan geen trial jowx Bewerkt: 6 september 2005 door jowx Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 6 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2005 er stond unable to continue because a hardware or system error Reageren
Ewoud Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Ga terug naar de winkel. Of neem contact op met adobe vergeet je "Legale" licentie sleutel bij de hand te houden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.