DaddyPimp Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Hey, Ik wil de muziek in de Malibu Club van Vice City, veranderen in een van mijn eigen MP3's.. Weet iemand hoe dat kan? Post het dan even ------------- DaddyPimp Reageren
Wauzie Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Het bestand heet Malibu.mp3 en staat meen ik in de VC Audio map. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 6 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Het bestand heet Malibu.mp3 en staat meen ik in de VC Audio map. Bedankt, ik heb hem gevonden.. Alleen hoe vervang ik hem nu? Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Gewoon jou muziek zo laten noemen Dus als ik het goed heb moet je dan jou liedjes malibu.mp3 laten noemen. Of ze gewoon in die map gooeien denk ik. Maar dat moet je anders maar aan wauzie vragen die wist namelijk ook hoe het heten Reageren
Stino Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 (bewerkt) Je zal hem idd moeten vervangen door het dezelfde naam te geven Mischien lukt het ook als je het Malibu bestand weggooit en jou mp3 erin zet Bewerkt: 6 september 2005 door Stino Reageren
JelleVD Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Ik denk hetzelfde als ronnie .maar vergeet niet te backuppen Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 6 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2005 (bewerkt) Weten jullie dit zeker? Want dadelijk is dat muziekje uit de Malibu weg *EDIT: Ik heb het geprobeerd, Het Malibu muziekje eraf gehaald.. Mijn eigen MP3 ingevoegd en dezelfde naam gegeven.. Alleen nu hoor ik nog dat muziekje? :S Bewerkt: 6 september 2005 door DaddyPimp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.