GTA Fanaat Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Hallo, Als ik een beetje text heb veranderd in american.txt van GTA SA dan staat er dat ik hem niet op kan slaan en er staat ook iets met alleen lezen. Hoe kan ik hem wel opslaan zodat er tekst nederlands is? Het is niet voor een mod ofzo want daar zijn er al zo veel van maar ik wil het gewoon voor mezelf. Wie kan me helpen? Met Vriendelijke Groet Ronnie, Reageren
NickDrake Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 een heel verkomende fout... bij de map:san andreas rechts klikken en op eigeschappen klikken en dan alleen lezen uitvinken en dan antwoorden:voor alle bestanden en submappen Reageren
NickDrake Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 een heel verkomende fout... bij de map:san andreas rechts klikken en op eigeschappen klikken en dan alleen lezen uitvinken en dan antwoorden:voor alle bestanden en submappen Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 6 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2005 een heel verkomende fout...bij de map:san andreas rechts klikken en op eigeschappen klikken en dan alleen lezen uitvinken en dan antwoorden:voor alle bestanden en submappen Dus dat moet ik doen bij de map GTA San Andreas en niet de map text? Reageren
NickDrake Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 klopt want je kan antwoorden :op alle bestanden en submappen Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 6 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2005 klopt want je kan antwoorden :op alle bestanden en submappen Oke bedankt voor je hulp !! Gr Ronnie Reageren
shrekdrike Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 ik kan niet amercian.txt ik heb da al maar het kan ik niet spelen willen jullie mij helpen vandaag of volgende week pliez Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 ik kan niet amercian.txtik heb da al maar het kan ik niet spelen willen jullie mij helpen vandaag of volgende week pliez Wil je je vraag wat beter uitleggen? Het enige wat ik nu weet is dat je iets niet kan met american.gxt, je iets al hebt en je niet kan spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.