Jump to content

andromada

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Nou, ik kan die Andromada dus zien zonder dat codes of cheats ofzo, behalve in die 2 missies, gewoon in dat rare winkelcetrum in chineese stijl in LV gaan staan, en wachten. dan ongeveer om tien over half, hoor je eens een geluid van een straal motor en als je dan omhoog kijkt zie je soms een Andromada over vliegen ik zag ook eers zo'n at-400 ofzo over vliegen. Ik Hep ook een paar screens maar omdat dit mijn eerste post is weet ik niet hoe ik die hier krijg (als je ze wil moet je me ff uitleggen hoe je ze hier neer zet!?).

Ik weet niet of dit al bekent was, ik heb al de zoek functie gebruikt hoe je die Andromada kan krijgen maar het was dus kenelijk nog niet gelukt zonder cheats of codes. Ik hoop dat ik mensen kon helpen die dat vliegtuig nogal vet vinden (zoals ik).

Ik weet ook nog niet hoe ik er in kan.

Doei :cya:.

Bewerkt: door Nickonly
nou ik kan die andromada dus zien zonder dat codes of cheats ofzo, behalve in die 2 missies, gewoon in dat rare winkelcetrum in chineese stijl in LV gaan staan, en wachten. dan ongeveer om tien over half, hoor je eers een geluid van een straal motor en als je dan omhoog kijkt zie je soms een andromada over vliegen ik zag ook eers zo'n at-400 ofzo over vliegen. ik hep ook een paar screens maar omdat dit mij eerste post is weet ik niet hoe ik die hier krijg (als je ze wil moet je me ff uitleggen hoe je ze hier neer zet!?)

ik weet niet of dit al bekent was, ik heb al de zoek functie gebruikt hoe je die andromada kan krijgen maar het was dus kenelijk nog niet gelukt zonder cheats of codes. ik hoop dat ik mensen kon helpen die dat vliegtuig nogal vet vinden (zoals ik).

ik weet ook nog niet hoe ik er in kan.

Doei :cya:

Zou je het misschien iets beter willen uitleggen, ik snap het niet helemaal. Maar volgens mij was het nog niet bekent ;) .

Je kan je plaatjes uploaden via Imageshack en dan de Hotlink-Link hier zetten als het plaatje kleiner is dan 640 pix. . Is je plaatje groter dan 640 pix. kan je beter de Thumbnail-link nemen ;) .

Bewerkt: door Big Smoke

Je zegt alleen dat je hem over ziet vliegen.

Of kan je er ook in gaan zitten ofzo?? :bonk:

En ik zal wel eens gaan kijken. :?

BTW: Goed gevonden trouwens _O__O__O_

Greetzzz

:bier:

Bewerkt: door GTA Gangster

Ok, bedankt hep ik meteen gedaan zijn ze dan:

andoroma7ck.th.png

en...

andoroma25mr.th.png

Ik moest ze wel even verkleinen.

Geplaatst:

ja, die zie je regelmatig vliegen. ook at-400's. laatst zag ik in Angel Pine ook een andromada vliegen. maar meestal zie je at-400's.

Op dit plaatje staat ie bij "daar" (wel even vergrote).

map4mc.th.png

En om hoelaat precies maakt niet uit denk ik, als het maar om tien over half is, bijv 14:40 of 9:40.

En ik wil ook gaan proberen hem te gaan neer schietten of van dichterbij te gaan bekijken met een jet. Want dat is me ook nog nooit gelukt.

Ik heb hem ook eens over zien vliegen bij die soort leger basis helemaal in het noord oosten.

Al gebrobeert, steeds als ik wil gaan opstijgen isie al weg! :cry:

Ik heb ook al geprobeet hem neer te schietten, ook steeds te laat. :N

Geplaatst:

Je kan ook bij een safehouse gaan saven en dan load game doen, dan als je uit het huis gaat zie je een politie helicopter, de AT-400 of de Andromada overvliegen.

Er was is een groep die heeft geprobeert om de Andromada in de lucht te jacken, en het is nog gelukt ook!

Ja dat was mij eerst ook opgevallen, en over die andorama dinges uit de lacht halen, kun je daar meer over vertellen..

bijv. hoe ze dat gedaan hebben?

En Bedankt! _O_

Geplaatst:

Ok.

Ik heb gehoord dat ze eerst als ze uit het huis zijn zo snel mogelijk de Hydra cheat doen en dan zo snel mogelijk erachter aan gaan. Dan doen ze de blow up all cars cheat zodat hij een beetje als een spiraal naar de grond neerstort, dan laten ze zich landen op de Andromada en als ze erin zitten doen ze snel de Health cheat.

Het kan ook zijn dat het was dat ze de Blow up all cars cheat in het huis deden dat weet ik niet precies meer.

Maar het moet dus wel met cheats anders is het niet mogelijk.

Ik had er ook nog een gehoord als je met de missie Stowaway bezig bent snel de blow up all cars cheat moet doen zodat de vliegtuig stil komt te staan.

Je kan er zo instappen, alleen kan je er jammergenoeg niet invliegen.

Ook dit verhaal weet ik niet precies meer.

Bedankt, maar als je die cheat van blow up all cars doet dan ontplof jij toch zelf ook als je in zo'n straal jager zit om er achter aan te gaan? :?

Maar als nog bedankt.

En ik zal kijken of ik moren nog wat screens kan plaatsen.

Doei!

Bedankt, maar als je die cheat van blow up all cars doen dan ontplof jij toch zelf ook als je in zo'n straal jager zit om er achter aan te gaan? :?

maar als nog bedankt

en ik zal kijken of ik moren nog wat screens kan plaatsen

Doei!

Eruit springen en dan snel de Cheat doen.Als je de vliegschool uit hebt krijg je automatisch een parachute.Anders moet je er een gaan halen.

Blaas alle auto's op die dicht bij zijn

R2, L2, R1, L1, L2, R2, Square, Triangle, Circle, Triangle, L2, L1

*Triangle: CJ springt uit het vliegtuig, en dan hoef je enkel nog 'Circle, Triangle, L2, L1' te doen

Bij de PC is het misschien een andere cheat, dat je niet de instap-uitstap-knop gebruikt.

Edit: @ O.G.: Lees en gebruik de Zoekfunctie.

Bewerkt: door GTA-lover

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...