Scarcetti Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 wat is dat gedoe over een vliegtuig? Reageren
Jowx Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 (bewerkt) wat is dat gedoe over een vliegtuig? Het gaat over een Vliegtuig dat je alleen met Armax/ codes e.d. in het spel kan krijgen.. Nu heeft iemand hem gezien zonder codes enzo. Je had natuurlijk ook gewoon het topic kunnen doorlezen.. jowx @ GTA-Lover: ik kan hem wel bewerken hoor Bewerkt: 7 september 2005 door jowx Reageren
Nickonly Geplaatst: 7 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2005 (bewerkt) En dan zijn hier dus die screens die nog kwamen: En deze, als je het niet goed ziet moet je je kamer even iets verduisteren. En dit is die at-400 die ik ook ooit zag: Die at-400 was (volgens die screen) om ongeveer 10 voor half, en eerder zij iemand dat er of de andromada of de at-400 of de politie heli over vliegt, die heli zal dan wel precies op de uur wisseling te zien zijn. Lekkere lucht activiteit dus! Bewerkt: 29 oktober 2006 door Nickonly Reageren
Barcelona Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 (bewerkt) ik zie soms ook als ik in grovestreet ook een andromada boven me vliegen. Bewerkt: 8 september 2005 door Barcelona Reageren
Cisse Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Zeker dat dit de andromada is? Ik twijfel toch nog Reageren
Velaro Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Zeker dat dit de andromada is? Ik twijfel toch nog Ik twijfel eerlijk gezegd ook nog wat ,maar iedereen zegt (wat ook waar is )dat bij het winkelcentrum in LV om ELK UUR om TIEN NA HALF een AT-400 overvliegt OF/EN een Adromada Reageren
Fireman Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Nou het is eigenlijk niet het vliegtuig zelfs maar gewoon een beeld ervan hij is ook unsolid dus hem naar laten storten werkt ook niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.