Big-Bear Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Mijne nieuwe mod, jaja, een te gekke stunt mod (zoals gewoonlijk:P) Eeen nieuwe eilanje komt op het water met wat te gekke stunt dingen, ik ben bezig met een Dirtbike cirvuit, wat zelfgemaakt stunts, wat stunt van orginele objecten kijk hier ben ik mee bezig: Het Dirtbike Circuit: Het eiland: (Je moet niet op de overgang letten dies allang veranderd ) Eiland is gemaakt door Bradley H. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 7 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Nieuwe Screens: Update: Dit waren ze Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Ziet er wel tof uit man !! Ik ga hem zeker downloaden als hij helemaal klaar is Reageren
The Mafia Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Ziet er wel tof uit man !! Ja dat vind ik ook POWER Reageren
Bradley H. Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Geef eens wat meer informatie, bijvoorbeeld voor welke GTA het is, ik neem aan VC, het ziet er niet slecht uit, om om in-game werkelijk een leuk effect te geven kan je met de moomapper misschien kleine bosjes planten. (waar je wel doorheen kan rijden). Succes, Bradley H. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Ziet er inderdaad wel leuk uit . Ik hoop dat hij doorgaat en dat als er een moomapper voor San Andreas is dat je hem in San Andreas gaat uitbrengen. Dat trekt namelijk veel meer mensen aan dan VC, eigenlijk is VC modding verleden tijd Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 VC modding is niet verleden tijd het is nu alleen minder populair. Dat komt omdat iedereen SA wil gaan modden:-) Ieder geval wel achuh eilandje 7/10 Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Dat trekt namelijk veel meer mensen aan dan VC, eigenlijk is VC modding verleden tijd Je hebt daar gelijk in vind ik maar een mod als deze is niet passende voor SA, zonder goede map tools, als de moomapper er was, dan zou ik hem gelijk op SA uitbrengen het ziet er niet slecht uit, om om in-game werkelijk een leuk effect te geven kan je met de moomapper misschien kleine bosjes planten. (waar je wel doorheen kan rijden). Dat is een goed idee, ik wil ook vragen op GTAforum.com, of iemand 2 checkpoints races kan maken, zelf zal ik ook wel Pick-Ups plaatsen en goede snelle stunt Vehicles Er komen ook nog wel wat huizen op, voor de realiteit Reageren
P-Jamma Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Ff 'n complimentje: Mooie Mod tot zover aan toe Kutgw Reageren
Wiepie Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Ziet er mooi uit hoor mijn compimenten! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 15 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2005 OKe, ik laat hier ff een neiuwe update zien Dirtbike track: 70% Eiland: 90% Er gaat meer komen, hier het 1e deel is af van het dirbike circuit: Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Nicely done Kutgw ... als hij klaar is is die baan dan te downloaden? zoja dan download ik hem meteen Greetz Reageren
gangster28 Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 ziet er wreed uit ga zo door! hopelijk breng je hem ook uit op Sa. Reageren
Le MrG Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Mooi, als hij uit is Gas ik ff bij me neefje langes om VC op te hale. Hoop natuurlijk dat hij snel uitkomt voor SA Reageren
Big-Bear Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Ik wil hem wel in SA zetten, maar dats is tot nu toe nooit geluit, en object goed in SA mappen Ik ga Binnekort een brug maken, en het eiland mappen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.