Jump to content

[WIP][VC] Dirtbike Island

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijne nieuwe mod, jaja, een te gekke stunt mod (zoals gewoonlijk:P)

Eeen nieuwe eilanje komt op het water met wat te gekke stunt dingen, ik ben bezig met een Dirtbike cirvuit, wat zelfgemaakt stunts, wat stunt van orginele objecten kijk hier ben ik mee bezig:

Het Dirtbike Circuit:

rallyscreen2ad.jpg

Het eiland:

(Je moet niet op de overgang letten dies allang veranderd ;))

eiland4xl.png

Eiland is gemaakt door Bradley H.

Geplaatst:

Geef eens wat meer informatie, bijvoorbeeld voor welke GTA het is, ik neem aan VC, het ziet er niet slecht uit, om om in-game werkelijk een leuk effect te geven kan je met de moomapper misschien kleine bosjes planten. (waar je wel doorheen kan rijden).

Succes,

Bradley H.

Geplaatst:

Ziet er inderdaad wel leuk uit :Y.

Ik hoop dat hij doorgaat en dat als er een moomapper voor San Andreas is dat je hem in San Andreas gaat uitbrengen.

Dat trekt namelijk veel meer mensen aan dan VC, eigenlijk is VC modding verleden tijd :Y

Geplaatst:

VC modding is niet verleden tijd het is nu alleen minder populair.

Dat komt omdat iedereen SA wil gaan modden:-)

Ieder geval wel achuh eilandje 7/10 :klap:

Geplaatst:
Dat trekt namelijk veel meer mensen aan dan VC, eigenlijk is VC modding verleden tijd 

Je hebt daar gelijk in vind ik maar een mod als deze is niet passende voor SA, zonder goede map tools, als de moomapper er was, dan zou ik hem gelijk op SA uitbrengen

het ziet er niet slecht uit, om om in-game werkelijk een leuk effect te geven kan je met de moomapper misschien kleine bosjes planten. (waar je wel doorheen kan rijden).

Dat is een goed idee, ik wil ook vragen op GTAforum.com, of iemand 2 checkpoints races kan maken, zelf zal ik ook wel Pick-Ups plaatsen en goede snelle stunt Vehicles

Er komen ook nog wel wat huizen op, voor de realiteit

Geplaatst:

OKe, ik laat hier ff een neiuwe update zien :D

Dirtbike track: 70%

Eiland: 90%

Er gaat meer komen,

hier het 1e deel is af van het dirbike circuit:

post-121-1126789266.jpg

Geplaatst:

Ik wil hem wel in SA zetten, maar dats is tot nu toe nooit geluit, en object goed in SA mappen

Ik ga Binnekort een brug maken, en het eiland mappen :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...