Achille Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 coole mod als je het voor SA laat uitkomen download ik um zowiezo ziet er goed uit! KUTGW Reageren
Wauzie Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Mooi big bear, alleen zou ik hem nog een beetje Tessalaten zodat je een rondere vorm krijgt, wat daarmee ook realistischer is. Voor de rest ziet het er geweldig uit . Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 ziet er prachtig uit Reageren
Big-Bear Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2005 OK, laat ik maar weer een nieuwe zien deze is in WIP, een klein skatebaantje, en mijn voorbeel is een skatebaan in Hendrik-Ide Ambacht waar ik veel skateboard Screen: Reageren
Wiepie Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 OK, laat ik maar weer een nieuwe ziendeze is in WIP, een klein skatebaantje, en mijn voorbeel is een skatebaan in Hendrik-Ide Ambacht waar ik veel skateboard Screen: Zier er mooi uit! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 20 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Update: Model: 80% Texturing: 75% UWV mapping: 60% Mapping: 0% Reageren
kortman_8 Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Ziet er goed uit. KUTGW alleen jamer dat ik geen VC heb. Reageren
Dj_Arrow Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 heej coole mod ik geef hem tot nu toe een 8/10 ga zo door hopelijk komt ie ook uit op san andreas wantd der zulle weinig mense vice city op hun pc zetten voor deze mod later he Reageren
Jorge_F Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 heej coole mod ik geef hem tot nu toe een 8/10ga zo door hopelijk komt ie ook uit op san andreas wantd der zulle weinig mense vice city op hun pc zetten voor deze mod later he Best wel een topibump ! En Big Bear kan als hij wil zijn bestanden ook nog converteren naar San Andreas bestanden zodat hij er ook een SA release voor kan maken . Reageren
Big-Bear Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Ik stop ermee, misschien als het mag wil ik hem in GTI zetten, en die is voor SA, maar aangezien Mr. Wauzie het Stunteiland regelt, zit dat er niet in Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.