Jump to content

[WIP][VC] Dirtbike Island

Recommended Posts

Geplaatst:

Mooi big bear, alleen zou ik hem nog een beetje Tessalaten zodat je een rondere vorm krijgt, wat daarmee ook realistischer is. Voor de rest ziet het er geweldig uit ;).

Geplaatst:

OK, laat ik maar weer een nieuwe zien

deze is in WIP, een klein skatebaantje, en mijn voorbeel is een skatebaan in Hendrik-Ide Ambacht waar ik veel skateboard

Screen:

post-121-1127070499.jpg

Geplaatst:
OK, laat ik maar weer een nieuwe zien

deze is in WIP, een klein skatebaantje, en mijn voorbeel is een skatebaan in Hendrik-Ide Ambacht waar ik veel skateboard

Screen:

Zier er mooi uit!

• 4 weken later...
Geplaatst:

heej coole mod ik geef hem tot nu toe een 8/10

ga zo door hopelijk komt ie ook uit op san andreas wantd der zulle weinig mense vice city op hun pc zetten voor deze mod

later he

Geplaatst:
heej coole mod ik geef hem tot nu toe een 8/10

ga zo door hopelijk komt ie ook uit op san andreas wantd der zulle weinig mense vice city op hun pc zetten voor deze mod

later he

Best wel een topibump :puh:!

En Big Bear kan als hij wil zijn bestanden ook nog converteren naar San Andreas bestanden zodat hij er ook een SA release voor kan maken ;).

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik stop ermee, misschien als het mag wil ik hem in GTI zetten, en die is voor SA, maar aangezien Mr. Wauzie het Stunteiland regelt, zit dat er niet in

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...