Jowx Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 (bewerkt) Beste forumvrienden Maak kennis met de nieuwe rage voor de Nintendo DS! ----- Systeem: Nintendo DS Categorie: Overig Releasedatum: 07.10.2005 Genre: Puppy trainer Ontwikkelaar: Nintendo Uitgever: Nintendo Aantal spelers: 1 ----- Momenteel wordt Japan geteisterd door een nieuwe game-manie. In het hele land spelen duizenden mensen met virtuele puppies in een nieuwe titel voor de Nintendo DS, die waarschijnlijk een groter fenomeen zal worden dan de elektronische huisdieren uit de jaren '90. In Nintendogs ben je de baas over een groot aantal intelligente, realistische puppies - variërend van Labrador-retrievers tot Yorkshire-terriërs - die je moet uitlaten, eten moet geven, schoon moet maken en trucs moet leren. In het begin kies je het ras, de kleur, het geslacht en de persoonlijkheid van je puppie; daarna moet je ervoor gaan zorgen. Met het Touch Screen van de Nintendo DS kun je je hond aaien, achter zijn oren krabben, zijn poot optillen - praktisch alles wat je kunt doen met een echte hond. Met de ingebouwde DS-microfoon kun je je huisdier tevens leren om te reageren op het geluid van je stem en trucs uitvoeren, zoals 'op de rug liggen', 'bedelen', 'zitten' en nog veel meer. Je kunt je hond trainen en deelnemen aan behendigheidswedstrijden, waarin je geld kunt verdienen voor speelgoed, voer en accessoires. Daarnaast kun je via de draadloze verbinding van de Nintendo DS de Nintendogs van anderen ontmoeten. Als je het spel in 'Blafstand' zet, keft de DS zodra je binnen het bereik van een andere Nintendog komt! Binnen slechts 10 na de release in Japan, zijn er reeds 500.000 exemplaren verkocht. Daarnaast gaf het bijzonder gerespecteerde Japanse speltijdschrift Famitsu Nintendogs het hoogste - en meest zeldzame - eerbetoon: een perfecte waardering van 40/40. Tijdens haar bestaan heeft Famitsu een dergelijke score slechts aan vier andere spellen toegekend; de eerste keer aan The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Sinds Nintendogs in Japan is uitgebracht, is ook de verkoop van het Nintendo DS-systeem omhooggeschoten - in de week waarin Nintendogs (en tevens de nieuwe kleurenversies van de Nintendo DS) werden uitgebracht gingen maar liefst vijf keer zoveel systemen over de toonbank als normaal. ---------- Stop een puppy in je Nintendo DS! Kies je eigen hondje uit verschillende populaire rassen en verzorg en train je trouwe viervoeter met behulp van het Touchscreen en de ingebouwde microfoon. Zorg voor je puppy en speel met meer dan 100 voorwerpen zoals tennisballen, frisbee's en zelfs allerlei kledingstukken, en leer je hond trucs uit te voeren via de stemcommando's die je zelf verzint. Train je pups naar behoren en neem deel aan gehoorzaamheid- en beweeglijkheidwedstrijden. Win deze toernooien en verdien geld waarmee je nieuwe voorwerpen kunt kopen of zelfs nieuwe honden om je eerste pup gezelschap te houden. Laat je honden uit in de buurt om nieuwe honden te leren kennen of kom draadloos in contact met andere Nintendogs via de innovatieve Bark Mode (blafstand), die andere Nintendogs in de buurt registreert wanneer je DS in de slaapstand verkeert. Op Nintendogs Microsite vind je een microsite die beter smaakt dan de beste brokken. Ga er snel heen voor onder andere het volgende: - Gegevens over alle 18 rassen - Instructievideo's voor de beste verzorging van je pup - Antwoord op al je vragen over de viervoeters - Uitleg over de draadloze blafstand ('Bark Mode') - Details over de Nintendo DS - het hart van Nintendogs - DogBlog - het dagboek van een baasje --------------------------------- Bron: Nintendo.nl --------------------------------- Bezoek vooral de microsite voordat je denkt dat het een dom spelletje is! Ik ga hem zeker halen als hij uit komt! graag reacties. jowx Bewerkt: 21 september 2005 door jowx Reageren
Mania-92 Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 (bewerkt) Ik vind het maar geld verspilling. Voor 50 euro(verneem net dat het er 40 zijn maar verhaal blijft hetzelfde) kun je net zo goed een echte hond kopen . Teneerste veel leuker ten tweede kost je geen batterijen . Bewerkt: 6 september 2005 door M-92 Reageren
Jowx Geplaatst: 6 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2005 (bewerkt) Ik vind het maar geld verspilling. Voor 50 euro(verneem net dat het er 40 zijn maar verhaal blijft hetzelfde) kun je net zo goed een echte hond kopen . Teneerste veel leuker ten tweede kost je geen batterijen . lol! Ik heb ook een echte hond en die kost: - Eten - Drinken - Etens bakjes etc.. - Tijd (is ook geld, economisch gezien ) - Verantwoordelijkheid En een echte hond kost echt veeeel meer dan € 40,- Voor mensen die van hun ouders geen echte hond mogen, of gewoon de verantwoordelijkheid niet hebben is dit al helemaal een perfecte oplossing jowx Bewerkt: 21 september 2005 door jowx Reageren
Mania-92 Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 - Eten- Drinken - Etens bakjes etc.. Je kunt hem ook gewoon op regenwater laten leven en soms wat overgebleven boterhammen voeren. Ik kan trouwens gratis een hond krijgen een maat van mij heeft duizenden puppie's kan ik gratis krijgen :'D . Reageren
Silverwing Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Zodra ik een Nintendo DS in bezit heb lijkt het me ook een goed idee voor Nintendogs aanteschaffen als het uitkomt. Het ziet er me erg grappig uit, en het zal zeker deugd doen na al die Shooting Games. Reageren
Jowx Geplaatst: 6 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2005 - Eten- Drinken - Etens bakjes etc.. Je kunt hem ook gewoon op regenwater laten leven en soms wat overgebleven boterhammen voeren. Ik kan trouwens gratis een hond krijgen een maat van mij heeft duizenden puppie's kan ik gratis krijgen :'D . Dat bedoel ik dus met verantwoordelijkheid. En niet iedereen heeft de connecties die jij hebt voor een gratis pup. Een beetje hond kost al snel meer dan € 300,- En je moet dan ook nog hondenbelasting betalen, dat hoeft voor een pup op de DS niet jowx Reageren
Mania-92 Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 (bewerkt) - Eten- Drinken - Etens bakjes etc.. Je kunt hem ook gewoon op regenwater laten leven en soms wat overgebleven boterhammen voeren. Ik kan trouwens gratis een hond krijgen een maat van mij heeft duizenden puppie's kan ik gratis krijgen :'D . Dat bedoel ik dus met verantwoordelijkheid. En niet iedereen heeft de connecties die jij hebt voor een gratis pup. Een beetje hond kost al snel meer dan € 300,- En je moet dan ook nog hondenbelasting betalen, dat hoeft voor een pup op de DS niet jowx Waarom belasting je kunt hem toch ook niet melden dat je een hond hebt. Maarja dit loopt een beetje uit de hand back ontopic. Bewerkt: 6 september 2005 door M-92 Reageren
T@rget Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 heb em gespeeld in intertoys en ik vind em geen zak aan een echte hond is veel toffer ik vind het een **PIEP** game :td: Reageren
-Niels- Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 (bewerkt) Ik vraag mijn vader of hij het in het buitland koopt. Is toch altijd weer goedkoper! @M-92, als je echt een goed hondje wil. Ben je zo meer dan €500 kwijt hoor. Ten eerste, geen één mens heeft duizenden puppies in zijn huis lopen. Ten tweede, als jij honden voor €40 kan krijgen, zijn het vast f*cking aggresieve honden. Bewerkt: 21 september 2005 door -Niels- Reageren
Jowx Geplaatst: 7 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Ik heb hem net gehaald voor maar € 38,99 Het is echt een top game! Iedereen die twijfelt: Je moet dit gespeelt hebben! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Nee, deze game staat me niet echt aan, de Gamplay liijkt mecht slecht, het is leuk voor een keertje, maar om echt als game te spelem nee Reageren
kortman_8 Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Mij lijkt het een leuk spel. Maar heb geen Nintendo DS Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Mij lijkt het een leuk spel.Maar heb geen Nintendo DS Me 2 Reageren
Tim14 Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Mmm laatst was dit op bij Gamekings, ze vonden het Kiddy maar wel heel orgineel. Het lijkt me iig wel grappig. Reageren
dmx Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 het is heel even wel leuk maar het begint later wel te vervelen denk ik..... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.