Mania-92 Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Ik vraag mijn vader of hij het in het buitland koopt.Is toch altijd weer goedkoper! @M-92, als je echt een goed hondje wil. Ben je zo meer dan €500 kwijt hoor. Ten eerste, geen één mens heeft duizenden puppies in zijn huis lopen. Ten tweede, als jij honden voor €40 kan krijgen, zijn het vast f*cking aggresieve honden. Een maat van mij krijgt om het half jaar nieuwe puppie's dus hij geeft ze gewoon weg (alleen aan bekende natuurlijk). Ze zijn abslouut niet agresief dat is echt b*ll sh*t. OT: Ik heb het spel ook al een paar keer gespeeld bij intertoys ik vind het maar een beetje mager. Reageren
Silverwing Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Ik heb er al erg veel goeds van gehoord, en twijfel nog steeds of ik hem zou kopen of niet.. Hij is iig heel erg origineel, en het ziet er allemaal erg leuk uit. Maar ik ben echter nog niet helemaal overtuigt of het echt zo'n grote hit is, ik ben benieuwd naar meerdere reacties van personen en de echte positieve punten van de game. Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 mij lijkt het super vet maar het is wel dom als je in de trein zit en roept deheltijd foepie floepie als ie niet luistert maar ik weet nog niet zeker of ik het ga kopen omdat ik de ds nogal prijzig vind Reageren
Jowx Geplaatst: 12 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 - Persbericht, 12 Oktober 2005 – Met een verkoop van meer dan 160.000 exemplaren in het eerste weekend, lijkt Nintendogs in Europa net zo’n groot succes te worden als in de VS en Japan. In de VS vloog Nintendogs de winkels uit en was het niet alleen de bestverkochte game, maar werd het ook de bestverkochte nieuwe franchise ooit voor een draagbaar videogamesysteem. In Japan is het zelfs een cultuurfenomeen geworden. “Nintendogs blijkt ook een geweldige impact op de verkoop van de Nintendo DS hardware te hebben. In combinatie met de prijsdaling van de hardware naar €129,95, nam de verkoop van de Nintendo DS in Europa toe met 400 tot 700%. Dat bevestigt onze status als marktleider op de handheld-markt”, aldus Jim Merrick, Senior Director Marketing van Nintendo of Europe. Nintendogs laat hondeneigenaren levensechte puppy´s trainen en verzorgen, waarbij ze gebruik maken van het Touch Screen en de microfoon van de Nintendo DS. Nintendogs ging in de VS en Japan meer dan 1,5 miljoen keer over de toonbank. Een week na de release in de VS was het spel al uitverkocht. In de eerste week werden er maar liefst meer dan 250.000 exemplaren verkocht. Nintendogs is op 7 oktober 2005 in Europa gelanceerd voor een verwachte verkoopprijs van €44,95. De Nintendo DS, Blue en Pink Nintendogs bundels zijn ook op 7 oktober 2005 uitgekomen voor een verwachte verkoopprijs van €149,95. Voor alle info over Nintendogs, plus toegang tot het Puppy-park, klik je hier! ------------------------ Bron: Nintendo.nl ------------------------ Het wordt dus echt een rage, ook in Europa! Reageren
B Smart Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Ik ga het ook kopen want het lijkt me kei leuk Reageren
Michiel23 Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Heb het nou ook gespeeld, het was opzich wel grappig. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Heb het nou ook gespeeld, het was opzich wel grappig. Ja inderdaad het zag er wel leuk uit! Ik heb zelf geen DS maar ik heb het wel ff gespeeld. Ik zou er alleen wel gek van worden z'n hondje op zak dat ook nog is geluid maakt. Reageren
Typhoon Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 weetije hoe lollig echt verslavend heb het ook gespeeld maar ik ga het maar niet kopen Reageren
Froop Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Het leek me eerst stom maar ik heb het gezien en het is wel lollig. Maar om er nou een DS voor aan te schaffen. Reageren
Kraay Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Lijkt me wel een leuk spel, maar ik ga de DS niet aanschaffen. Er hangt ook een poster van nintendogs bij ons op school, met de tekst: hij wacht op je. En dan zo'n hondje dat springt . Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Heb het bij een vriend gespeelt vond het wel leuk dat soort dingen vind ik normaal ook leuk Reageren
Johan O. Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 ik ga hem echt kopen met een DS Nintendo heeft echt van die originele ideeën Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 mjwahhh ik heb de DS gewelsig ding.. maar ik denk tog dat nintendogs een beetje kiddy is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.