Achille Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2005 (bewerkt) Moeilijkheidsgraad: Makkelijk 1. Maak een nieuw document ik heb zelf 400x200 gekozen. Brush er wat op of laat het zoals het is. dit is er bij mij uitgekomen: 2. Maak een nieuw transparante document van 2x4 aan, vergroot het zoveel je kan. en kleur de helft in (mag ook van boven naar beneden of wat dan ook moet je zelf een beetje mee experimenteren) met de kleur die je wilt ,ik doe wit. 3. als je dit hebt gedaan doe je Edit -> Define Pattern en geef het een naam: 4. druk op Shift + Backspace selecteer je patroon en klooi beetje met de instellingen (mijne staat Normal 40%): druk op Ok en dan heb je dit: 5. verander het naar je eigen smaak mijne kwam er zo uit te zien: en dit kwam eruit met deze patroon: Vragen en tips welkom en geen bezwaar op dat jullie je resultaten laten zien Bewerkt: 8 september 2005 door Mad Dogg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eli R Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2005 Ehm, sorry, maar 'scanlines' zitten alleen op scanners, en op oude televisies, dit zijn horizontale lijnen die een plaatje verpesten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2005 Ik vind hem wel mooi, maar je kunt ze bijv nog kleiner maken, tis maar hoever je inzoomt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 7 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 september 2005 (bewerkt) ik was nog niet klaar kijk er staat een andere bij was nog aant veranderen edit: hoe wou je het plaatje veranderen zonder te zoomen Bewerkt: 7 september 2005 door Mad Dogg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colombiiana Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 Halloo ik heb een vraag .. hoe heb je bij deze foto : http://img154.imageshack.us/img154/8176/sigresultaat2hi.jpg waar je naam in staat die balk hoe heb je dat gedaan ? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) *bump* Redelijk simpele tutorial, voor beginners, zoals ik. Dit is er uit de bus gekomen, ik weet het, hij trekt op niets, maar ja. Bewerkt: 20 januari 2007 door Big Boss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BWJoost Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2007 Hallooik heb een vraag .. hoe heb je bij deze foto : http://img154.imageshack.us/img154/8176/sigresultaat2hi.jpg waar je naam in staat die balk hoe heb je dat gedaan ? alvast bedankt Hij heeft dat stuk geselecteerd mer rectangulair marqui tool ofzoo en dan layer>new ajustment layer> brightness/contrast en daarmee het lichter gezet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BWJoost Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2007 Halloo ik heb een vraag .. hoe heb je bij deze foto : http://img154.imageshack.us/img154/8176/sigresultaat2hi.jpg waar je naam in staat die balk hoe heb je dat gedaan ? alvast bedankt Hij heeft dat stuk geselecteerd mer rectangulair marqui tool ofzoo en dan layer>new ajustment layer> brightness/contrast en daarmee het lichter gezet En de rechterkant is ingeblend:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
!!!Steffanii, Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2007 Hoii Hoii , Hele goede uitleg Diss m'n uitkomstt. Eigg wilde ik ehm zonder die lijntjes maar heb et erby gedaan ;P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deathoption Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2008 Een goede tutorial Er zitten mooie outcomes bij Hier is de mijne: http://i31.tinypic.com/2hztnig.jpg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skills Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2008 bedankt ik zat al een tijdje naar dit te zoeken dit kwam er bij mij uit: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.