Radio Es. Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 (bewerkt) In Fort Carson staat een vliegtuig geparkeerd naast een huis. Hoe kan je in dat vliegtuig vliegen want het vliegtuig staat vast tussen palen. Srry dat ik er geen screen van heb maar ik dank dat jullie wel weten wat ik bedoel! Dus hoe moet je vliegen in dat vliegtuig??? Alvast Bedankt Angelo Bewerkt: 7 september 2005 door radio-espantoso Reageren
P-Jamma Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt, je bedoelt dat huisje met die Drive In bioscoop? Ik heb ooit in een Topic gelezen dat dit een Bug is, dat vliegtuig spawnt daar verkeerd en komt tussen de palen vast te zitten Reageren
Radio Es. Geplaatst: 7 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Dus kan je er dan niet in vliegen dat zou ik wel heel erg jammer vinden! Angelo Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 dat vliegtuig zal ook wel ergens anders staan hoor moet je ff kijken in onze mooie Walkthrough !! Btw ik heb die bug ook Reageren
Big Boss Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Dat is idd een bug, iedereen heeft dat.Ik geloof dat het een Beagle is die daar staat, klopt dat? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 ja, het is idd een Beagle. Als je er toch in wilt vliegen raad ik je aan naar San Fierro International Airport te gaan, daar staat er eentje die wel kan vliegen. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 @ Radio Espantoso, je kunt er niet in vliegen nee, maar zoals Flying Dutchman al zei, op het SF airport staat er een Reageren
Noa Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 een keer was ik er B.I.J.N.A uitgekomen met die beagle noa Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 je kan er wel in vliegen, ik heb hem ertussen uit gehaald, maar dan wel met een cheat. Reageren
moechy Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 ik heb het er ook tussenuit gehaald en het vliegt niet zo goed als een gewoon vliegtuig want de rechtse motor blijft h^peren en er komt rook uit Reageren
Giorgo Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Haal hem eruit maar doe telkens de health-cheat, dan kan hij niet ontploffen. Reageren
moechy Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Haal hem eruit maar doe telkens de health-cheat, dan kan hij niet ontploffen. bij moet da nie ik heb de cheatcode smash en boom opstaan dus mijn voertuig kan niet kapot hihi Reageren
P-Jamma Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Haal hem eruit maar doe telkens de health-cheat, dan kan hij niet ontploffen. bij moet da nie ik heb de cheatcode smash en boom opstaan dus mijn voertuig kan niet kapot hihi Maar dan zit hij nog steeds vast, en krijg je hem er niet meer uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.