Jump to content

Fort Carson vliegtuig

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

In Fort Carson staat een vliegtuig geparkeerd naast een huis.

Hoe kan je in dat vliegtuig vliegen want het vliegtuig staat vast tussen palen.

Srry dat ik er geen screen van heb maar ik dank dat jullie wel weten wat ik bedoel!

Dus hoe moet je vliegen in dat vliegtuig???

Alvast Bedankt

Angelo

Bewerkt: door radio-espantoso
Geplaatst:

Ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt, je bedoelt dat huisje met die Drive In bioscoop?

Ik heb ooit in een Topic gelezen dat dit een Bug is, dat vliegtuig spawnt daar verkeerd en komt tussen de palen vast te zitten ;)

Geplaatst:

dat vliegtuig zal ook wel ergens anders staan hoor moet je ff kijken in onze mooie Walkthrough !! :D Btw ik heb die bug ook

Geplaatst:

ja, het is idd een Beagle. Als je er toch in wilt vliegen raad ik je aan naar San Fierro International Airport te gaan, daar staat er eentje die wel kan vliegen.

Geplaatst:

@ Radio Espantoso, je kunt er niet in vliegen nee, maar zoals Flying Dutchman al zei, op het SF airport staat er een ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik heb het er ook tussenuit gehaald en het vliegt niet zo goed als een gewoon vliegtuig want de rechtse motor blijft h^peren en er komt rook uit :slotje:

Geplaatst:
Haal hem eruit maar doe telkens de health-cheat, dan kan hij niet ontploffen.

bij moet da nie ik heb de cheatcode smash en boom opstaan dus mijn voertuig kan niet kapot hihi _O_

Geplaatst:
Haal hem eruit maar doe telkens de health-cheat, dan kan hij niet ontploffen.

bij moet da nie ik heb de cheatcode smash en boom opstaan dus mijn voertuig kan niet kapot hihi _O_

Maar dan zit hij nog steeds vast, en krijg je hem er niet meer uit ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...